Gå til innhold

Velkommen til forum om eldre


Gjest Christian Anker, lege

Anbefalte innlegg

Gjest Christian Anker, lege

Velkommen til forum eldre !

Her kan du stille spørsmål og dele dine erfaringer med andre om eldres helse, sykdommer og plager og bruk av hjelpeapparatet.

Vi vil gjerne ha spørsmål og innlegg både fra eldre med egne behov og fra pårørende.

Legene som deltar har spesielt høy kompetanse om aldersdemens, hjerneslag og legemiddelbehandling hos eldre. De er tilknyttet Universitetsseksjonen og Nasjonalt kompetansesenter for aldersdemens, geriatrisk avdeling, Ullevål sykehus.

Jeg ønsker våre nye medarbeidere velkommen og er glad for at de på denne måten skaper en møteplass om spørsmål som mange opplever at det er vanskelig å snakke om.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på alderen for dette forumet?

De over 30 eller:-))??

Dersom de over 30år har hjerneslag, aldersdemens o.l. ELLER har seriøse spørsmål så er dette riktig forum !!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Rita Øksengård, Lege

Jeg lurer på alderen for dette forumet?

De over 30 eller:-))??

Hei,

Eldreforum retter seg primært mot eldre over 60-65år. Imidlertid er både pårørende og andre interesserte uavhengig av alder, også velkomne til å delta med innlegg og spørsmål i eldreforum.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...