Gå til innhold

Hyggelige naboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Takk for alle snille ord i dag, jeg føler meg nå bra.

Og mens jeg holdt på ute så kom min nabo som prater for mye, og snakket i vei om at jeg skulle sende hjem barna hvis jeg ble sliten, dette gjentok hun flere ganger og jeg tenkte inni meg, "jeg bli mere sliten av deg", men jeg sa det ikke :) Jeg pleier ikke å si alt jeg tenker, men det hender jeg syns noe hører med også sier jeg dette og da kan det være noe jeg ikke burde sagt.

Før min nabo var ferdig med å prate sa jeg "Ja hade bra" dette fordi jeg begynte å bli sliten og jeg orker ikke stå der i døren en time og bli sliten. Men jeg tror hun var ferdig, men hvis jeg ikke lukker tror jeg bare hun begynner på nytt.

Men hun er hyggelig, alt i alt, hun er redd for hønene og tør ikke holde dem. De hopper ned i hagen hennes og jeg har jo sagt hvordan hun skal ta dem og løfte dem opp igjen, men hun sier hun ikke tørr!? Jeg har satt opp et gjerdet i dag og det ser bra ut og slik slipper min nabo å få hagen full av mine høner og haner som hun er så redd for. Men derfor vil jeg si dere at jeg er glad jeg har så hyggelige naboer.

Naboene med fuglehundene bak her kom også, men jeg har flyttet gjerdet slik at deres jakthunder ikke skal se mine høner (dette etter deres instrukser). Jeg spurte den naboen med jakthundene hva som skjer hvis hundene kommer hit, men da sa hun "det tenker vi ikke på", nei vel tenkte jeg, men jeg tenker jo på det.

Men jeg syns da det ble en fin dag og jeg ser nå at jeg har mye å være glad for.

Jeg fikk også svar nå fra min psykiater, litt tidligere i dag der hun skriver at jeg pr mail skal oppklare dette, og som dere alle skrev, slikt kan skje et hvert menneske, men oftere for aspergere.

Så tusen takk, nå skal jeg drikke vin og kose meg med grottelagret gryvær (vet ikke hvordan det skrives) den osten har vunnet pris tror jeg i EU, ble kåret til osten over alle oster, ja så den bør dere prøve.

Takk for at dere stadig hjelper meg:)

Ha en fin kveld.

Skrevet

Hm..jeg kan ikke holde meg for å le her jeg sitter....

For å bruke klartekst; Naboens fuglehund vil ta livet av hønene dine dersom den får sjansen. Et regelrett blodbad så fjørfokket står.

Fordi hunden er en FUGLEhund, betyr at jaktinstinktet dens er preget på fugler. Ikke for at hunden er ond. Bare fordi den er hund. Så naboen din er hyggelig når han/hun hjelper deg med å passe hønene. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...