Gå til innhold

Får ingen bursdag gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Ja akkurat,

du gjør det selv også, gjør du?

''

Jepp! :)

Hei!

Takk det var fint å høre.

Da er min mann mer normal enn jeg i blant tror. Men snill er han tvers igjennom og alltid slik at det tviler jeg aldri på.

Skrevet

Håper du får kjolen du ønsker deg:) Jeg er litt sjernert og ikke flink på å si ting direkte, så det er ikke sikkert jeg ville klart å si direkte at jeg hadde ombestemt meg. Bare gitt mange hint han kankskje ikke ville forstått... Så det er bra at du klarer å si ting direkte! Det er faktisk en bra egenskap det også, Din mann vet alltid hvordan du har det, mens andre menn trenger ikke være så heldig. Det er mange damer som sier nei når det egentlig mener ja, er ikke så lett for menn å skjønne bestanding det heller!

Ang det med å løpe etter og holde fast, det er ganske vanlig tror jeg. Lekeslossing. Jeg synes det er gøy også. Det blir kos uten at det trenger å være seriøst. Og så tror jeg kanskje menn føler seg som "menn" når det gjør det? At de kan holde jenta fast og hun ikke klarer å komme løs (selv om de selvfølgelig slutter når de merker hun ikke vil det lenger..)

Det blir langt svar det her, det er litt sent så mange tanker. Gratulerer med dagen, forresten!

Hei!

Tusen takk, jeg fikk en fin bursdag og jeg fikk kjolen jeg ønsket meg.

Min mann kjørte ut for å kjøpe den så hadde jeg ikke sagt det til han så hadde jeg ikke fått den. Jeg er glad jeg sa det, for jeg ville så gjerne ha den. De hadde bare en kjole igjen og den var i min str.

Ellers fikk jeg ikke mange gratulasjoner, jeg tror det var en medvirkende årsak til at jeg fikk en fin dag, jeg liker ikke å få telefoner. Bare et menneske ringte da jeg stod opptatt med mine høner, jeg måtte da ta av meg gummihanskene (for jeg vasket i hønsehuset) og gå over gressplenen for å grue meg til hva jeg skulle si. Heldigvis skjedde dette bare en gang, dermed ble ikke bursdagen ødelagt.

Jeg har kuttet ut min mobil, den gjør meg urolig og jeg svarer likevel aldri, slik at jeg tror det er best, så om noen har sendt meg sms vet jeg jo ikke. Men bare få kose seg på dagen sin, rake, vaske hønsehuset, rydde ute i hagen, også få god middag på kvelden det var helt perfekt for meg.

:) Takk

Skrevet

Hei!

Tusen takk, jeg fikk en fin bursdag og jeg fikk kjolen jeg ønsket meg.

Min mann kjørte ut for å kjøpe den så hadde jeg ikke sagt det til han så hadde jeg ikke fått den. Jeg er glad jeg sa det, for jeg ville så gjerne ha den. De hadde bare en kjole igjen og den var i min str.

Ellers fikk jeg ikke mange gratulasjoner, jeg tror det var en medvirkende årsak til at jeg fikk en fin dag, jeg liker ikke å få telefoner. Bare et menneske ringte da jeg stod opptatt med mine høner, jeg måtte da ta av meg gummihanskene (for jeg vasket i hønsehuset) og gå over gressplenen for å grue meg til hva jeg skulle si. Heldigvis skjedde dette bare en gang, dermed ble ikke bursdagen ødelagt.

Jeg har kuttet ut min mobil, den gjør meg urolig og jeg svarer likevel aldri, slik at jeg tror det er best, så om noen har sendt meg sms vet jeg jo ikke. Men bare få kose seg på dagen sin, rake, vaske hønsehuset, rydde ute i hagen, også få god middag på kvelden det var helt perfekt for meg.

:) Takk

Så flott å høre at dagen blei fin og at du fikk kjolen du ønska deg!

''Ellers fikk jeg ikke mange gratulasjoner''

Psst: Har du sjekka "Meldinger" her på DOL? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...