Mary Poppins Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Håper du får en fantastisk dag!! :-))))) Og blir fornøyd med gaven! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer Madelenemie! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim78 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen, Madelenemie! Håper du får alt du ønsker deg, og nyter dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GRATULERER Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Håper mannen din bare lurte deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerringskinn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen Medelenemie! Håper du får en fin dag og en god påske :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer så mye med dagen din :-) Håper den blir kjempefin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mange gratulasjoner fra meg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen, Madelenemie! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer en av DOLs aller mest interessante skribenter med dagen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen og jeg håper du får den presangen du ønsker deg og at du får en fin dag og ingen besøk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 GRATULERER så mye med dagen, Madelenemie! Ønsker deg alt godt, og håper du fikk kjolen du ønska deg - ha en fortsatt strålende bursdag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer! :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest else britt Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer så mye med dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen! 8) du ville Ha fått gave av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer med dagen Madelenemie:)))) Håper dagen har vært bra! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei! :) Tusen takk alle sammen:) Jeg så ikke dette før nå fordi jeg fikke beskjed om å sjekke meldinger. Ja det var veldig hyggelig:) Forresten fikk jeg gave, jeg fikk kjolen jeg ønsket meg og vin, men ingen skiftenøkler for de hadde min mann glemt. Men jeg glemte dem selv for jeg var bare så opptatt av den kjolen. Også fikk jeg blomster, roser av min mann og mine barn, tulipaner, påskeliljer og løk. Jeg er veldig glad og spesielt nå det var jammen snilt av dere alle å gratulere meg med dagen, Dere er noen snille mennesker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei! :) Tusen takk alle sammen:) Jeg så ikke dette før nå fordi jeg fikke beskjed om å sjekke meldinger. Ja det var veldig hyggelig:) Forresten fikk jeg gave, jeg fikk kjolen jeg ønsket meg og vin, men ingen skiftenøkler for de hadde min mann glemt. Men jeg glemte dem selv for jeg var bare så opptatt av den kjolen. Også fikk jeg blomster, roser av min mann og mine barn, tulipaner, påskeliljer og løk. Jeg er veldig glad og spesielt nå det var jammen snilt av dere alle å gratulere meg med dagen, Dere er noen snille mennesker Det var hyggelig å høre at du hadde en fin dag og at du fikk kjolen du ønsket deg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Det var hyggelig å høre at du hadde en fin dag og at du fikk kjolen du ønsket deg ) Hei! Ja men jeg ble nesten like glad da jeg i dag fant så mange gratulasjoner. Jeg sjekket min mobil nå og der lå det noen sms, det var hyggelig, de som har ringt orker jeg ikke forholde meg til da jeg jo har sagt at jeg tar ingen telefoner, kun sms. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei! :) Tusen takk alle sammen:) Jeg så ikke dette før nå fordi jeg fikke beskjed om å sjekke meldinger. Ja det var veldig hyggelig:) Forresten fikk jeg gave, jeg fikk kjolen jeg ønsket meg og vin, men ingen skiftenøkler for de hadde min mann glemt. Men jeg glemte dem selv for jeg var bare så opptatt av den kjolen. Også fikk jeg blomster, roser av min mann og mine barn, tulipaner, påskeliljer og løk. Jeg er veldig glad og spesielt nå det var jammen snilt av dere alle å gratulere meg med dagen, Dere er noen snille mennesker Så herlig at du fikk kjolen din og ellers hadde en flott dag ) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.