Olav Femte Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Dr. Phil - vil tjene penger - vi er i USA nå. Dessuten : løgndetektor-tester - har vist seg å være mildt sagt upolite. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Er vel generelt skeptisk til dr. Phil, så jeg kan vel ikke si jeg stoler blindt på løgndetektortestene der heller;-) 0 Siter
Gjest 21042011 Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Er vel generelt skeptisk til dr. Phil, så jeg kan vel ikke si jeg stoler blindt på løgndetektortestene der heller;-) Skeptisk til Dr.Phil! Hvorfor?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Nei, forskningen viser at den ikke er til å stole på. Dvs vanlige, lovlydige blir nok både svett og får hjertebank når de lyver. Psykopater som "lyver så de tror det selv", blir derimot ikke avslørt. 0 Siter
Gjest 21042011 Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Nei, forskningen viser at den ikke er til å stole på. Dvs vanlige, lovlydige blir nok både svett og får hjertebank når de lyver. Psykopater som "lyver så de tror det selv", blir derimot ikke avslørt. Dr.Phil, stoler du på? 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Skeptisk til Dr.Phil! Hvorfor?? Hehe, da må jeg nesten spørre deg; hvorfor ikke? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Siden en løgndetektortest ikke er 100 % sikker, men rundt 90-95 % (så vidt jeg vet), så er man like langt. Selv om man da vet at sjansene for at noen lyver/ikke lyver er 90%, så kan man selvfølgelig ikke konkludere med noe fremdeles. De kan være i de resterende prosentene. Det er i beste fall indisier, men stort sett helt ubrukelig. Forøvrig mener jeg at det øyeblikk man må ta en løgndetektortest i et familiært eller romantisk forhold, så kan man like godt bare leve separate liv. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 Nei, forskningen viser at den ikke er til å stole på. Dvs vanlige, lovlydige blir nok både svett og får hjertebank når de lyver. Psykopater som "lyver så de tror det selv", blir derimot ikke avslørt. Hvorfor bruker USA det så mye? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.