Gå til innhold

afagfgsd


Gjest apelsin/help my

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Er det noen som har sett denne testen?

Det er et eksempel for å vise hvordan de blir Webmaster.

''Det er et eksempel for å vise hvordan de blir Webmaster.

''

Du får ikke lov til å undertegne med Webmaster, da du ikke er ansatt som Webmaster her. De som er ansatt som Webmaster har forøvrig en rød prikk på alle innlegg de poster, samt at underskriften blir rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er et eksempel for å vise hvordan de blir Webmaster.

''

Du får ikke lov til å undertegne med Webmaster, da du ikke er ansatt som Webmaster her. De som er ansatt som Webmaster har forøvrig en rød prikk på alle innlegg de poster, samt at underskriften blir rød.

Hei Webmaster.

Mange takk for at du sa det.

Nå forstår jeg hvorfor ikke våres streker blir rød.

Jeg synes det er fint at streken til dere som jobber her på doktoronline blir rød med en svarprikk, for da vet vi at det ikke er noen som lurer oss eller tuller.

Det er jo regler med å ordne signaturen hvis vi foreksempel spør om noe pinlig.

Hvor mange ganger pr innlegg kan vi bytte signatur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Webmaster.

Mange takk for at du sa det.

Nå forstår jeg hvorfor ikke våres streker blir rød.

Jeg synes det er fint at streken til dere som jobber her på doktoronline blir rød med en svarprikk, for da vet vi at det ikke er noen som lurer oss eller tuller.

Det er jo regler med å ordne signaturen hvis vi foreksempel spør om noe pinlig.

Hvor mange ganger pr innlegg kan vi bytte signatur?

''Hvor mange ganger pr innlegg kan vi bytte signatur?''

Går ut i fra at du mener hvor mange ganger pr. tråd? Det er vel en generell regel om at man ikke skal ha flere nick i én og samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor mange ganger pr innlegg kan vi bytte signatur?''

Går ut i fra at du mener hvor mange ganger pr. tråd? Det er vel en generell regel om at man ikke skal ha flere nick i én og samme tråd.

Hei.

Ja det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...