Gå til innhold

Hvor mange dør av bulimi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en person har hatt bulimi nesten 20 år, hvor sannsynlig er det at personen til slutt dør av det?

Finnes det noen statistikk over bulimi og dødsfall?

Skrevet

Hei!

Har ikke hørt at mange dør av bulimi, men av anoreksia nevrosa dør mange, høy %, tror 10 % om jeg husker riktig.

De trodde jeg hadde anoreksia nevrosa da jeg var 12 år, fordi de trodde jeg ikke spiste fordi jeg ville bli tynn, men det tenkte ikke jeg på, jeg orket ikke spise fordi jeg ikke likte konsistensen på maten og ble sliten av mas om å spise.

Når jeg var i kloster fikk de også følelsen med at det var noe galt med meg og mat, men jeg kunne bare ikke spise det klosteret bestemte hver dag, jeg likte ikke pudding og alt mulig ekkelt av matkonsistenser.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...