Gå til innhold

Er det vanlig at ?

Gjest Grubler for mye..ja

Anbefalte innlegg

Gjest Grubler for mye..ja
Skrevet

At psykologene forteller deg hvorfor de må avlyse timen din ? Når det er noe de skal, f.eks rettsak, mangler barnepass o.l ?

Skrevet

Dette er vel individuelt, jobbrelatert eller ikke. Man kan velge å si noe slikt som "Jeg må dessverre avlyse avtalen", eller man kan oppgi grunnen. Avtalen blir jo avlyst / utsatt uansett. Ikke noe å gruble over :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det vil jeg anta ikke er uvanlig. Ingen grunn til grubling.

Gjest klientinnen
Skrevet

Det vil jeg anta ikke er uvanlig. Ingen grunn til grubling.

Er det like vanlig at de forteller at grunnen til at de avlyser timen var at det ble seint i går og at det ble for mye å drikke? Er det en ok grunn til å avlyse?

Skrevet

Er det like vanlig at de forteller at grunnen til at de avlyser timen var at det ble seint i går og at det ble for mye å drikke? Er det en ok grunn til å avlyse?

''Er det like vanlig at de forteller at grunnen til at de avlyser timen var at det ble seint i går og at det ble for mye å drikke? Er det en ok grunn til å avlyse?

''

Hva tror du?

I min verden sørger voksne for å ikke drikke så mye kvelden før at de klarer å fungere på jobb dagen etter.

Gjest klientinnen
Skrevet

''Er det like vanlig at de forteller at grunnen til at de avlyser timen var at det ble seint i går og at det ble for mye å drikke? Er det en ok grunn til å avlyse?

''

Hva tror du?

I min verden sørger voksne for å ikke drikke så mye kvelden før at de klarer å fungere på jobb dagen etter.

Jeg får gå ut i fra at min forrige psykolog ikke representerte normaliteten.Eller kanskje han bare var veldig ærlig ? En gang kunne jeg faktisk ønske at han hadde avlyst pga fyllesyke. Jeg fikk ikke så mye ut av en psykolog som møtte bakfull på jobb.

Skrevet

Jeg får gå ut i fra at min forrige psykolog ikke representerte normaliteten.Eller kanskje han bare var veldig ærlig ? En gang kunne jeg faktisk ønske at han hadde avlyst pga fyllesyke. Jeg fikk ikke så mye ut av en psykolog som møtte bakfull på jobb.

Det er lett å forstå at du fikk lite utbytte av en bakfull psykolog.

Gjest klientinnen
Skrevet

Det er lett å forstå at du fikk lite utbytte av en bakfull psykolog.

Når j begynte hos han så hadde jeg fått avslag fra alle andre psykologer og DPS’er.Jeg tenkte at en bakfull psyk var bedre enn å ikke ha noen. Men det stemte ikke.

Da han ble borte i en måned uten å gi lyd fra seg, og jeg hadde lagt igjen 25 beskjeder på begge telefonnumrene. så sluttet jeg. Jeg trodde først han var død, men jeg tror han hadde vært på fylla. Han mistet lisensen til slutt. ikke overraskende.

Skrevet

Når j begynte hos han så hadde jeg fått avslag fra alle andre psykologer og DPS’er.Jeg tenkte at en bakfull psyk var bedre enn å ikke ha noen. Men det stemte ikke.

Da han ble borte i en måned uten å gi lyd fra seg, og jeg hadde lagt igjen 25 beskjeder på begge telefonnumrene. så sluttet jeg. Jeg trodde først han var død, men jeg tror han hadde vært på fylla. Han mistet lisensen til slutt. ikke overraskende.

Sånn som han tydeligvis holdt på var han vel ikke akkurat psykisk stabil selv?

Gjest klientinnen
Skrevet

Sånn som han tydeligvis holdt på var han vel ikke akkurat psykisk stabil selv?

Når jeg gikk til han så var det på én måte ok å vite at noen har det verre enn meg, og at noen har mere trøbbel i tilværelsen enn meg selv;)

Skrevet

Når jeg gikk til han så var det på én måte ok å vite at noen har det verre enn meg, og at noen har mere trøbbel i tilværelsen enn meg selv;)

Jeg ville ikke betalt en såpass ustabil person for å hjelpe meg med noe som helst tror jeg. :P

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke ok!

Skrevet

Bra at noen tydeligvis har klaget til helsetilsynet!

Gjest klientinnen
Skrevet

Jeg ville ikke betalt en såpass ustabil person for å hjelpe meg med noe som helst tror jeg. :P

Han hadde (u)heldigvis driftstilskudd ;)

Gjest klientinnen
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke ok!

Er det flere ansatte i den psykiske helsefaktoren som sliter på/i jobben enn andre folk? sånn statistisk sett?

Har sett og hørt så mye rart...

Gjest Jacoba
Skrevet

Er det flere ansatte i den psykiske helsefaktoren som sliter på/i jobben enn andre folk? sånn statistisk sett?

Har sett og hørt så mye rart...

Det har jeg fått bekreftet fra en fyr høyt oppe i psykologforeningen.

Skrevet

Hei!

Det er uansvarlig å drikke seg full, skal man på jobb er det uhørt, men jeg tror egentlig at slikt kan skje, de er jo mennesker med et vanlig liv.

Min barnepsykolog hadde spesialisering på familier, etter noe år skilte han seg, fant seg en ung dame og hans kone, min sjef ble trist. Jeg sa ikke noe til henne for jeg viste ikke hva jeg skulle si, men jeg følte hun ble ulykkelig, hun smilte ikke lenger sånn som hun pleide,, men jeg syns det er vanskelig å forstå at man gjør så mye rart når man egentlig vet konsekvensene og vet bedre enn noen hvordan man kan jobbe seg ut av en krise og forbi den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...