Gjest cipralexen Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 jeg leter på nettet men finner det ikke i felleskatalogen. kan noen hjepe? 0 Siter
Gjest felleskatalagologen.no Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 ''Bivirkninger: Bivirkninger er vanligst i 1. eller 2. behandlingsuke og avtar vanligvis i intensitet og frekvens ved fortsatt behandling. Svært vanlige (≥1/10): Gastrointestinale: Kvalme. Vanlige (≥1/100 til Mindre vanlige (≥1/1000 til Sjeldne (≥1/10 000 til Seponeringssymptomer, særlig ved brå avslutning av behandlingen. Svimmelhet, sanseforstyrrelser (inkl. parestesier og følelse av elektrisk støt), søvnforstyrrelser (inkl. søvnløshet og livlige drømmer), agitasjon eller angst, kvalme og/eller oppkast, tremor, forvirring, svetting, hodepine, diaré, hjertebank, svingende sinnsstemning, irritabilitet og synsforstyrrelser er de mest vanlig rapporterte reaksjonene.'' 0 Siter
Gjest cipralexen Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 ''Bivirkninger: Bivirkninger er vanligst i 1. eller 2. behandlingsuke og avtar vanligvis i intensitet og frekvens ved fortsatt behandling. Svært vanlige (≥1/10): Gastrointestinale: Kvalme. Vanlige (≥1/100 til Mindre vanlige (≥1/1000 til Sjeldne (≥1/10 000 til Seponeringssymptomer, særlig ved brå avslutning av behandlingen. Svimmelhet, sanseforstyrrelser (inkl. parestesier og følelse av elektrisk støt), søvnforstyrrelser (inkl. søvnløshet og livlige drømmer), agitasjon eller angst, kvalme og/eller oppkast, tremor, forvirring, svetting, hodepine, diaré, hjertebank, svingende sinnsstemning, irritabilitet og synsforstyrrelser er de mest vanlig rapporterte reaksjonene.'' hva søkte du på i felleskatalogen? fant det ikke. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 hva søkte du på i felleskatalogen? fant det ikke. Du søker på Cipralex. Deretter scroller du deg nedover til du finner bivirkninger. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 hva søkte du på i felleskatalogen? fant det ikke. www.felleskatalogen.no Så velger du Bivirkninger eller Legemiddel i venstre felt og Cipralex i høyre felt. Så blar du et godt stykke ned, der står bivirkningene. 0 Siter
Gjest cipralexen Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 www.felleskatalogen.no Så velger du Bivirkninger eller Legemiddel i venstre felt og Cipralex i høyre felt. Så blar du et godt stykke ned, der står bivirkningene. takk, det var litt anderledes enn jeg er vant til.) 0 Siter
Gjest felleskatalogen.no Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 hva søkte du på i felleskatalogen? fant det ikke. Fikk opp to treff da jeg søkte på cipralex: Cipralex «Farlic» tabl. Cipralex «Lundbeck» dråper, tabl. Fikk ikke opp noe informasjon på en "Farlic", men fikk opp alt da jeg valgte "Lundbeck". http://felleskatalogen.no/ (tror mine søkeresultater kommer opp her. Har kopiert adressefeltet etter å ha søkt på cipralex) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.