Gå til innhold

hvor finner jeg bivirkninger av cipralex?

Anbefalte innlegg

Gjest cipralexen
Skrevet

jeg leter på nettet men finner det ikke i felleskatalogen. kan noen hjepe?

Gjest felleskatalagologen.no
Skrevet

''Bivirkninger: Bivirkninger er vanligst i 1. eller 2. behandlingsuke og avtar vanligvis i intensitet og frekvens ved fortsatt behandling.

Svært vanlige (≥1/10): Gastrointestinale: Kvalme. Vanlige (≥1/100 til

Mindre vanlige (≥1/1000 til

Sjeldne (≥1/10 000 til

Seponeringssymptomer, særlig ved brå avslutning av behandlingen. Svimmelhet, sanseforstyrrelser (inkl. parestesier og følelse av elektrisk støt), søvnforstyrrelser (inkl. søvnløshet og livlige drømmer), agitasjon eller angst, kvalme og/eller oppkast, tremor, forvirring, svetting, hodepine, diaré, hjertebank, svingende sinnsstemning, irritabilitet og synsforstyrrelser er de mest vanlig rapporterte reaksjonene.''

Gjest cipralexen
Skrevet

''Bivirkninger: Bivirkninger er vanligst i 1. eller 2. behandlingsuke og avtar vanligvis i intensitet og frekvens ved fortsatt behandling.

Svært vanlige (≥1/10): Gastrointestinale: Kvalme. Vanlige (≥1/100 til

Mindre vanlige (≥1/1000 til

Sjeldne (≥1/10 000 til

Seponeringssymptomer, særlig ved brå avslutning av behandlingen. Svimmelhet, sanseforstyrrelser (inkl. parestesier og følelse av elektrisk støt), søvnforstyrrelser (inkl. søvnløshet og livlige drømmer), agitasjon eller angst, kvalme og/eller oppkast, tremor, forvirring, svetting, hodepine, diaré, hjertebank, svingende sinnsstemning, irritabilitet og synsforstyrrelser er de mest vanlig rapporterte reaksjonene.''

hva søkte du på i felleskatalogen? fant det ikke.

Skrevet

Du søker på Cipralex. Deretter scroller du deg nedover til du finner bivirkninger.

Skrevet

www.felleskatalogen.no

Så velger du Bivirkninger eller Legemiddel i venstre felt og Cipralex i høyre felt. Så blar du et godt stykke ned, der står bivirkningene.

Gjest cipralexen
Skrevet

www.felleskatalogen.no

Så velger du Bivirkninger eller Legemiddel i venstre felt og Cipralex i høyre felt. Så blar du et godt stykke ned, der står bivirkningene.

takk, det var litt anderledes enn jeg er vant til.:))

Gjest felleskatalogen.no
Skrevet

Fikk opp to treff da jeg søkte på cipralex:

Cipralex «Farlic» tabl.

Cipralex «Lundbeck» dråper, tabl.

Fikk ikke opp noe informasjon på en "Farlic", men fikk opp alt da jeg valgte "Lundbeck".

http://felleskatalogen.no/ (tror mine søkeresultater kommer opp her. Har kopiert adressefeltet etter å ha søkt på cipralex)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...