Gå til innhold

NHD: ect og AD i etterkant

Anbefalte innlegg

Gjest ect og AD
Skrevet

Det er slik at etter en har gjennomført behandlinger med ect, så må en gå på et AD i 6 mnd i etterkant for ikke å få tilbakefall så lett. Slik var det i hvertfall på det stedet hvor jeg har fått behandling.

Jeg har jo tidligere prøvd et utall antidepressiva uten virkning, det var derfor jeg fikk ect blant annet. Hva er da egentlig vitsen med å gå på det i etterkant? Kan du som psykiater si noe om dette. Er det helsepolitikk? Eller er det virkelig viktig at jeg fortsetter å gå på et antidepressiva som jeg ikke har hatt noen effekt av? Jeg var jo så deprimert at jeg ikke kunne verken snakke skikkelig eller sitte oppreist, så det hadde virkelig ingen virkning.

Jeg skal spørre min psykiater som fortsatt følger meg opp, men vil veldig gjerne ha din ærlige mening om dette som psykiater. Jeg vet nemlig ikke hvor ærlig min psykiater velger å være, og liker din frittalenhet, eller second opininon.

Jeg vil på ingen måte gjøre noe som lettere kan få meg tilbake i depresjonen, bare så det er sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...