Gå til innhold

Vannkopper

Anbefalte innlegg

Gjest kjøttkake
Skrevet

Hei Jeg er en jente på 16 som har fått vannkopper for andre gang. Har vært til legen to ganger, første gangen mente de at det var brennkopper og ga meg pencilin men det hjalp ikke, og andre gangen sa de at det var vannkopper for andre gang. Men det har gått TRE uker nå og det har ikke blitt noe bedre overhodet. Jeg har sjekket ut på nettet og det står at vannkopper vanligvis bare varer i syv til ti dager. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg gå til legen igjen? Er det vanlig at det varer såå lenge? Kan det ha noe med at jeg går på en del medisiner (allergi, angst, depresjon, astma)?

Gjest sivera
Skrevet

Hvilke typer medisiner bruker du? Har du noen flere symptomer på vannkopper som feber f.eks?

Skrevet

Vannkopper varer sjelden mer enn litt over 1 uke, og man får det heller ikke igjen, om man har hatt det før.

Jeg synes du skal dra tilbake til legen din, og be om en ny vurdering.

brilleslangen
Skrevet

det er ikke helvetesild du har fått da? det er jo samme viruset som vannkoppevirus, og det slår ut annerledes og varer lengre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...