Gå til innhold

Kviser

Gjest hannahmontana

Anbefalte innlegg

Gjest hannahmontana
Skrevet

Jeg er en 14 år gammel jente som har mange kviser (spesielt på pannen og derfor har jeg klippet pannelugg, for at ingen skal se de, men nå har jeg fått de over hele ansiktet og blir stadig mobbet for de. Ingen i klassen min har kviser, bare jeg og jeg hater dem og vil utrolig gjerne bli kvitt dem, har du noen konkrete råd??

Skrevet

Jeg slet med kviser i flere år, før jeg tilfeldig nevnte det for legen min og fikk resept på en salve som heter Skinoren.

Må være nøye med å smøre hver eneste morgen og kveld, men når jeg passer på det har jeg nesten ingen kviser lenger.

I begynnelsen syntes jeg ikke det virket, men da stoppet jeg å smøre hver gang jeg hadde blitt bedre og da kom de tilbake.

Skrevet

Jeg slet med kviser i flere år, før jeg tilfeldig nevnte det for legen min og fikk resept på en salve som heter Skinoren.

Må være nøye med å smøre hver eneste morgen og kveld, men når jeg passer på det har jeg nesten ingen kviser lenger.

I begynnelsen syntes jeg ikke det virket, men da stoppet jeg å smøre hver gang jeg hadde blitt bedre og da kom de tilbake.

Finnes piller en kan få på resept som hjelper mot kviser. Bestill time hos fastlegen så kan han hjelpe deg.

Skrevet

Kjenner en som hadde god hjelp av et middel som heter Dalacin. Du må til lege for å få resept.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...