Gjest cerruti 1881 Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Hei! Jeg har så kjærlighetssorg at jeg begynner å føle meg deprimert. Jeg har blitt hektet på en som kun sporadisk vil ha sex med meg, og jeg kommer ikke over det. Har gått til kognetiv terapi i flere år pga "flink pike syndrom." Terapeuten mener jeg klarer meg godt og vi sees ikke ofte. Har time 13.mai, men har lyst til å ringe i morgen og høre om å få komme tidligere om det er noe ledig. Er dette upassende? Jeg sover nesten ikke mer og er oversliten på jobb. Trenger virkelig å prate med noen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Det er helt greit å ringe i morgen å spørre om en tidligere time når neste time først er 13. mai. 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Det er helt greit å ringe i morgen å spørre om en tidligere time når neste time først er 13. mai. Tusen takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.