Gå til innhold

lamictal

Gjest forstår ikke deg

Anbefalte innlegg

Gjest forstår ikke deg
Skrevet

Hjelper ikke lamictal på depresjon?

Er det kun til hjelp på bipolar depresjon?

Gjest xbellax
Skrevet

Jo det gjør det absolutt, det gies ofte Lamictal ved tilbakevendende depresjoner.

Gjest forstår ikke deg
Skrevet

Jo det gjør det absolutt, det gies ofte Lamictal ved tilbakevendende depresjoner.

Så da kan jeg få det selv om jeg ikke har fått diagnose BP?

Er jo nedturene som sliter meg ut,ikke når jeg er gira.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Så da kan jeg få det selv om jeg ikke har fått diagnose BP?

Er jo nedturene som sliter meg ut,ikke når jeg er gira.

Det er korrekt forstått.

Gjest forstår ikke deg
Skrevet

Det er korrekt forstått.

Da forstår jeg ikke psykiateren som sier jeg må ha diagnose BP for å prøve det,konklusjon: De unner meg det verste. Og jeg orker ikke mer utredning. Takk for at du er ærlig :)

Gjest pointless
Skrevet

Da forstår jeg ikke psykiateren som sier jeg må ha diagnose BP for å prøve det,konklusjon: De unner meg det verste. Og jeg orker ikke mer utredning. Takk for at du er ærlig :)

Det er ingen normale, oppegående behandlere som skulle ha et slik sykt ønske om å unne en pasient det verste. :-)

Dette handler sikkert bare om ulikt syn og ulik praksis på ting. Ikke verre enn det. Det handler ikke om deg personlig.

Gjest i samme situasjon
Skrevet

Mange psykiatere er enig med din behandler og ikke med NHD. Sånn er det bare. De bryr seg heller døyten om at en viss NHD på et forum på nettet sier noe annet enn dem. Du har ikke så mye du skulle ha sagt når din behandler (og kanskje alle behandlere i området der du bor) mener noe annet.

Gjest forstår ikke deg
Skrevet

Mange psykiatere er enig med din behandler og ikke med NHD. Sånn er det bare. De bryr seg heller døyten om at en viss NHD på et forum på nettet sier noe annet enn dem. Du har ikke så mye du skulle ha sagt når din behandler (og kanskje alle behandlere i området der du bor) mener noe annet.

Forstår ikke hva de taper på å la oss prøve det,er hjelp vi trenger men ser ikke ut som de vil hjelpe. Vil ikke mer av dette,vil ikke ha "hjelpen" deres lenger.

Gjest i samme situasjon
Skrevet

Forstår ikke hva de taper på å la oss prøve det,er hjelp vi trenger men ser ikke ut som de vil hjelpe. Vil ikke mer av dette,vil ikke ha "hjelpen" deres lenger.

Jeg forstår det heller ikke, men har vel resignert. Forsåvidt bør jeg vel derfor være glad for at noen andre tar kampen hvis det etterhvert fører til en endring i psykiateres praksis ;-)

Gjest forstår ikke deg
Skrevet

Det er ingen normale, oppegående behandlere som skulle ha et slik sykt ønske om å unne en pasient det verste. :-)

Dette handler sikkert bare om ulikt syn og ulik praksis på ting. Ikke verre enn det. Det handler ikke om deg personlig.

''Det handler ikke om deg personlig.''

Gjør det ikke,hvem sitt liv er det det gjelder da?

For dem er jeg et papir i bunken,men for meg er det personlig. Og for hver nedtur mister jeg mer "gnist". Men skal ta en helt an vending nå,og jeg som tror det er en mening med ting tenker "Var ikke meningen jeg skulle prøve lamictal". Finito!

Gjest forstår ikke deg
Skrevet

Jeg forstår det heller ikke, men har vel resignert. Forsåvidt bør jeg vel derfor være glad for at noen andre tar kampen hvis det etterhvert fører til en endring i psykiateres praksis ;-)

Kommer ikke til å "ta kampen" jeg heller,orker bare ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...