Gjest forstår ikke deg Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Hjelper ikke lamictal på depresjon? Er det kun til hjelp på bipolar depresjon? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Jo det gjør det absolutt, det gies ofte Lamictal ved tilbakevendende depresjoner. 0 Siter
Gjest forstår ikke deg Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Jo det gjør det absolutt, det gies ofte Lamictal ved tilbakevendende depresjoner. Så da kan jeg få det selv om jeg ikke har fått diagnose BP? Er jo nedturene som sliter meg ut,ikke når jeg er gira. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Så da kan jeg få det selv om jeg ikke har fått diagnose BP? Er jo nedturene som sliter meg ut,ikke når jeg er gira. Det er korrekt forstått. 0 Siter
Gjest forstår ikke deg Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Det er korrekt forstått. Da forstår jeg ikke psykiateren som sier jeg må ha diagnose BP for å prøve det,konklusjon: De unner meg det verste. Og jeg orker ikke mer utredning. Takk for at du er ærlig 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Da forstår jeg ikke psykiateren som sier jeg må ha diagnose BP for å prøve det,konklusjon: De unner meg det verste. Og jeg orker ikke mer utredning. Takk for at du er ærlig Det er ingen normale, oppegående behandlere som skulle ha et slik sykt ønske om å unne en pasient det verste. :-) Dette handler sikkert bare om ulikt syn og ulik praksis på ting. Ikke verre enn det. Det handler ikke om deg personlig. 0 Siter
Gjest i samme situasjon Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Da forstår jeg ikke psykiateren som sier jeg må ha diagnose BP for å prøve det,konklusjon: De unner meg det verste. Og jeg orker ikke mer utredning. Takk for at du er ærlig Mange psykiatere er enig med din behandler og ikke med NHD. Sånn er det bare. De bryr seg heller døyten om at en viss NHD på et forum på nettet sier noe annet enn dem. Du har ikke så mye du skulle ha sagt når din behandler (og kanskje alle behandlere i området der du bor) mener noe annet. 0 Siter
Gjest forstår ikke deg Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Mange psykiatere er enig med din behandler og ikke med NHD. Sånn er det bare. De bryr seg heller døyten om at en viss NHD på et forum på nettet sier noe annet enn dem. Du har ikke så mye du skulle ha sagt når din behandler (og kanskje alle behandlere i området der du bor) mener noe annet. Forstår ikke hva de taper på å la oss prøve det,er hjelp vi trenger men ser ikke ut som de vil hjelpe. Vil ikke mer av dette,vil ikke ha "hjelpen" deres lenger. 0 Siter
Gjest i samme situasjon Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Forstår ikke hva de taper på å la oss prøve det,er hjelp vi trenger men ser ikke ut som de vil hjelpe. Vil ikke mer av dette,vil ikke ha "hjelpen" deres lenger. Jeg forstår det heller ikke, men har vel resignert. Forsåvidt bør jeg vel derfor være glad for at noen andre tar kampen hvis det etterhvert fører til en endring i psykiateres praksis ;-) 0 Siter
Gjest forstår ikke deg Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Det er ingen normale, oppegående behandlere som skulle ha et slik sykt ønske om å unne en pasient det verste. :-) Dette handler sikkert bare om ulikt syn og ulik praksis på ting. Ikke verre enn det. Det handler ikke om deg personlig. ''Det handler ikke om deg personlig.'' Gjør det ikke,hvem sitt liv er det det gjelder da? For dem er jeg et papir i bunken,men for meg er det personlig. Og for hver nedtur mister jeg mer "gnist". Men skal ta en helt an vending nå,og jeg som tror det er en mening med ting tenker "Var ikke meningen jeg skulle prøve lamictal". Finito! 0 Siter
Gjest forstår ikke deg Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Jeg forstår det heller ikke, men har vel resignert. Forsåvidt bør jeg vel derfor være glad for at noen andre tar kampen hvis det etterhvert fører til en endring i psykiateres praksis ;-) Kommer ikke til å "ta kampen" jeg heller,orker bare ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.