Gå til innhold

Kan trening gjøre en lettere sint?

Anbefalte innlegg

Gjest Dame 39 år
Skrevet

Vet ikke hva det er med meg men hver gang jeg begynner å trene, f.eks løpe og gå fort en halvtimes tid på dagen så blir jeg mere amper resten av dagen. Når jeg ikke trener og lever mer rolig så blir jeg ikke slik. Har forsøkt å trene i et par uker og merket det samme hver dag. Når jeg så ikke trenet på noen dager så forsvann sinnet. Hvis det er slik trening skal virke på min psyke så er det vel kanskje ikke så bra å trene for meg? Jeg blir også mere pigg og konsentrert av å trene men lunta blir som sagt dårligere. Det er akkuratt som jeg kjenner sinnet brer seg over hele kroppen og spesielt armene når noe irriterer meg. Er dette normalt? Vil det gå over om jeg fortsetter å trene?

Fortsetter under...

Skrevet

kanskje du ikke tar deg skikkelig ut nok, press deg selv litt mer så ser du kanskje en forskjell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...