Gjest Dame 39 år Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Vet ikke hva det er med meg men hver gang jeg begynner å trene, f.eks løpe og gå fort en halvtimes tid på dagen så blir jeg mere amper resten av dagen. Når jeg ikke trener og lever mer rolig så blir jeg ikke slik. Har forsøkt å trene i et par uker og merket det samme hver dag. Når jeg så ikke trenet på noen dager så forsvann sinnet. Hvis det er slik trening skal virke på min psyke så er det vel kanskje ikke så bra å trene for meg? Jeg blir også mere pigg og konsentrert av å trene men lunta blir som sagt dårligere. Det er akkuratt som jeg kjenner sinnet brer seg over hele kroppen og spesielt armene når noe irriterer meg. Er dette normalt? Vil det gå over om jeg fortsetter å trene? 0 Siter
Drofereh Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 kanskje du ikke tar deg skikkelig ut nok, press deg selv litt mer så ser du kanskje en forskjell 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.