Gå til innhold

Abort.

Gjest ingensupermor

Anbefalte innlegg

Gjest ingensupermor
Skrevet

Jeg har tidligere tatt abort på rikshospitalet, har blitt gravid igjen og kan ikke på noen måte ta meg av ett barn så da må det bli abort denne gangen også.

Det jeg lurer på er om jeg velger ahus denne gangen, har de da noen mulighet til å rote frem min tidligere abort på datasystemet sitt?

Skrevet

Ahus og Rikshospitalet har ikke felles journalsystem, så de vil ikke på Ahus automatisk kunne lese hva du tidligere har gått gjennom.

Gjest pointless
Skrevet

Det stemmer nok det som frosken sier, men de vil garantert spørre deg om du har hatt noen svangerskap tidligere.

Da er det jo opp til deg om du vil fortelle sannheten eller ikke.

Gjest aldrimergravid
Skrevet

Jeg tok abort to ganger på 4 mnd(1. gang gravid pga spiral som lå feil, 2 . gang pga maks uflaks og spontansex om morgenen før vi dro for å få min mann sterilisert). Begge gangene utført på samme klinikk med samme folka, relativt stort sykehus. De sa aldri noe om at jeg kom igjen så snart, jeg følte meg ikke dømt på noe vis. Tvert om virket det som det gjorde det lettere for dem at jeg visste hva som ventet og hva jeg ville(hjemmeabort). Dette er en del av yrket deres og de ser folk i denne situasjonen omtrent daglig, så de forholder seg nok nøytralt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...