Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har den øvre middelklassen kommet seg hjem fra pøskeferie.

Vi er mange som ikke har den goden..

Det jeg bor - har INGEN vært på påskeferie...og - det er ikke et slumområde.

Normale arbedere som holder Norge i gang.

NHD : Hva er ditt bidrag til det jeg skrev nå...?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mitt bidrag i denne sammenheng må vel være at jeg heller ikke har vært på påskeferie, men tross det hatt en helt fantastisk påske :-)

Skrevet

Mitt bidrag i denne sammenheng må vel være at jeg heller ikke har vært på påskeferie, men tross det hatt en helt fantastisk påske :-)

Du er tilgitt...

Skrevet

Det er noe med valgfriheten.

Skrevet

Jeg har heller ikke vært på påskeferie og ikke de store ungene mine heller. Minstemann har vært hos faren som bor i en annen by, men jeg tror ikke vi kan kalle det ferie. Jeg tror heller ikke jeg kjenner noen som har vært på påskeferie.

Gjest fra bergen
Skrevet

''Vi er mange som ikke har den goden..''

Det er nå "bare" 1 av 6 som drar på påskeferie...

Skrevet

Jeg var på fjellet i 24 timer. Det holdt. Barna og jeg hadde lammestek på påskeaften og dagen etter inviterte vi min mann til biffmiddag. ( Vi er gift men vi bor på hvert vårt sted. 2 min fra hverandre. Litt spesielt ekteskap). Jeg har hatt en kjempefin påske!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg var på fjellet i 24 timer. Det holdt. Barna og jeg hadde lammestek på påskeaften og dagen etter inviterte vi min mann til biffmiddag. ( Vi er gift men vi bor på hvert vårt sted. 2 min fra hverandre. Litt spesielt ekteskap). Jeg har hatt en kjempefin påske!

Har du vært med i Farmen? ;O)))

Skrevet

Er definisjonen av påskeferie at man reiser bort?

Jeg har vært hjemme, hatt fri helligdagene, men jobbet de andre dagene. Jeg synes jeg har hatt en kjempefin påskeferie. :-)

Skrevet

Har du vært med i Farmen? ;O)))

Den skjønte jeg ikke. Har ikke sett på serien. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Den skjønte jeg ikke. Har ikke sett på serien. :-)

Det ekteparet som var med der bodde ikke sammen, og hun hadde barn fra før. Hehe. Hørtes ut som samme greia ;O))

Skrevet

Det ekteparet som var med der bodde ikke sammen, og hun hadde barn fra før. Hehe. Hørtes ut som samme greia ;O))

:-)

Cherry Lady
Skrevet

Den beste påskeferien jeg kan tenke meg er å være hjemme. Slippe å pakke og reise bort. Sove lenge, gå turer, spise god mat og drikke god vin med venner. Pusle i hagen hvis været er varmt nok. Begynne båtpussen og glede seg til en forhåpentligvis god sommer. Ha tid til å se på TV og lese bøker og blader.

Jeg liker bedre å dra på en langhelg en annen tid på året, da ikke alle andre er på ferie samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...