Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke vite %?

Anbefalte innlegg

Gjest aspergermamma
Skrevet

Hei!

Det var fine tanker og ønsker.

Ja jeg er glad jeg kan skrive, jeg er ikke god til å formidle følelser og tanker muntlig, men skrive klarer jeg.

Jeg kjenner meg igjen i det han strever med, det er en trøst for meg å høre at andre med asperger strever med sånt for jeg kjenner så få og de få jeg kjenner får til sånt bedre enn meg.

For meg er det kanskje en stor opplevelse og handle noen få ting, det er mye et prosjekt og jeg bruker tid på å ordne opp i de rareste hverdagsting.

Hva jobber din sønn med?

Han har havna dypt inni databransjen. Ypperlig jobb for han, i den bransjen er det mange nerder.

Madelenemie
Skrevet

Han har havna dypt inni databransjen. Ypperlig jobb for han, i den bransjen er det mange nerder.

:) så fint å høre.

Slik er det med min eldste, man merker knapt noe på han, for han er superflink på data og programmering.

Selvlært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...