Gjest SMIRnøff Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Jeg har det vondt. Jeg lider! Jeg vet ikke hva det er, jeg. Om det er angst eller hva... må bare holde ut til jeg blir trøtt... for det blir jeg heldigvis... kanskje jeg skal ta noen Truxal? Det er bare så kjedelig å lide seg gjennom hele dagen... 0 Siter
frosken Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Har du prøvd å gå deg en tur for å se om det kan avlede litt? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Har du prøvd å gå deg en tur for å se om det kan avlede litt? Ja har det... nå tok jeg Truxal. Så får jeg håpe det blir bedre. 0 Siter
frosken Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Ja har det... nå tok jeg Truxal. Så får jeg håpe det blir bedre. Du kan jo se på tv en times tid; da rekker truxalen å virke også. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Du kan jo se på tv en times tid; da rekker truxalen å virke også. Godt forslag... bedre enn å ligge i sengen og vri seg... 0 Siter
Gondor Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Gå i en bokhandel og få hjelp til å finne en spennede lettlest bok. Det vil gi deg noe annet å tenke på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.