Olav Femte Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Plasebo - jeg tror på det. "The power ow mind" Mere enn vi aner.. 0 Siter
serenity777 Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Jeg er en skeptiker av natur. Jeg har ikke noen tro på mirakler, og venter lite når jeg tar medisiner. Men selv med denne skeptiske holdningen må jeg innrømme att zyprexa har hjulpet meg endel. SSRI er jeg mere usikker på. 0 Siter
Sør Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Placebo er ikke en religion man "tror på" eller ei. Med vennlig hilsen 0 Siter
Me&my Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Jeg er en skeptiker av natur. Jeg har ikke noen tro på mirakler, og venter lite når jeg tar medisiner. Men selv med denne skeptiske holdningen må jeg innrømme att zyprexa har hjulpet meg endel. SSRI er jeg mere usikker på. Samme her. Jeg trodde ikke noen medisiner i hele verden skulle roe ned mine tvangstanker, men sannelig tok jeg feil. Men placebo finnes, ingen tvil om det. For å ikke snakke om nocebo. 0 Siter
Sør Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Samme her. Jeg trodde ikke noen medisiner i hele verden skulle roe ned mine tvangstanker, men sannelig tok jeg feil. Men placebo finnes, ingen tvil om det. For å ikke snakke om nocebo. Men det er vel ingen som benekter placeboeffekten eksisterer (sånn generelt)? Med vennlig hilsen 0 Siter
Me&my Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Men det er vel ingen som benekter placeboeffekten eksisterer (sånn generelt)? Med vennlig hilsen Nei, kanskje ikke, hehe. 0 Siter
Gjest Orenda Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Jeg og tror på det,og skulle ønske noen ga meg en sukkerpille,og sa det var vidunderpille. Tenk om alle problemer kunne forsvinne 0 Siter
Gjest Berrefjord Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Placebo er ikke en religion man "tror på" eller ei. Med vennlig hilsen Religion har ikke OF nevnt. Dette dreier seg derimot om tro. 0 Siter
Sør Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Religion har ikke OF nevnt. Dette dreier seg derimot om tro. Religion handler jo nettopp om "tro". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Berrefjord Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Religion handler jo nettopp om "tro". Med vennlig hilsen Det er ingen andre som snakker som religion her. Hold deg til saken. 0 Siter
Sør Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Det er ingen andre som snakker som religion her. Hold deg til saken. Så man har ikke "lov" av deg til å snakke om noe som ingen andre har nevnt før? Det er ingen andre som har nevnt "hold deg til saken" så du har allerede forbrudt deg. 0 Siter
Gjest Berrefjord Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Så man har ikke "lov" av deg til å snakke om noe som ingen andre har nevnt før? Det er ingen andre som har nevnt "hold deg til saken" så du har allerede forbrudt deg. Ta å ro deg litt ned nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.