Gå til innhold

My life

Anbefalte innlegg

Gjest Orenda
Skrevet

Har skrevet "novelle" om min oppfatning av livet mitt,behandler ville jeg skulle skrive om opp og nedturer,men dette ble mye. Er mye mellom opp og nedturer og,er mer enn det. Det er 27 håndskevne A4 sider,der står min sannhet. Bør det holde i forhold til utredning?

Vil ikke snakke om det som står det,har sett inn i meg selv og skrevet ned det jeg husker. Vet ikke om jeg tør å levere det,bør jeg det? Eller er det for masse?

Skrevet

Dette vil avhenge helt av behandlers intresse. Jeg hadde en psykiater som også var overlege, som jeg ga min selvbiografiske essay på 67 sider, H.n leste absolutt alt, og ville til og med bruke det på møter, for de hun syntes det var så godt skrevet.

Behandleren jeg fikk når jeg flyttet, viste null intresse for dette essayet.

Gjest Orenda
Skrevet

Dette vil avhenge helt av behandlers intresse. Jeg hadde en psykiater som også var overlege, som jeg ga min selvbiografiske essay på 67 sider, H.n leste absolutt alt, og ville til og med bruke det på møter, for de hun syntes det var så godt skrevet.

Okay. Nesten alle behandlerene mine vil at jeg skal skrive,vet ikke helt hvorfor. Kanskje jeg skriver bedre enn jeg snakker. Men noen snakker om det jeg skriver,liker ikke det,blir dårlig. Vil bare at de skal finne ut av meg.

Gjest Orenda
Skrevet

''Behandleren jeg fikk når jeg flyttet, viste null intresse for dette essayet.''

I grunn rart så ulike de er...behandlere. Rart de ikke har en "mal".

Skrevet

Jeg synes du skal levere det du har skrevet til behandler. Høres ut som om du har gjort en innsats for at din behandler skal kunne gjøre en best mulig vurdering.

Gjest Orenda
Skrevet

Jeg synes du skal levere det du har skrevet til behandler. Høres ut som om du har gjort en innsats for at din behandler skal kunne gjøre en best mulig vurdering.

Skal gjøre det. Skulle gjort mye for vival nå,klarer vel ikke mer snart. Knekker snart sammen av meg selv...er vel det de vil.

Skrevet

Skal gjøre det. Skulle gjort mye for vival nå,klarer vel ikke mer snart. Knekker snart sammen av meg selv...er vel det de vil.

Jeg tror de du har å gjøre med i behandlingsapparatet svært gjerne vil komme frem til en god måte å hjelpe deg på.

Gjest Orenda
Skrevet

Jeg tror de du har å gjøre med i behandlingsapparatet svært gjerne vil komme frem til en god måte å hjelpe deg på.

Ok. Kanskje du kjenner dem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...