Gå til innhold

pre-psykotisk

Anbefalte innlegg

Gjest vil være her
Skrevet

Leste det innlegget,har det slik jeg også. Er det slik at en plutselig kan "tippe over" og bli psykotisk?

Jeg tror kanskje jeg har vært psykotisk før,da var jeg i en an verden. Nå kan jeg se inn i den verdenen,men er her på en måte. Er fast form fremdeles,når jeg var i den andre verdenen var jeg ikke fast form. Alt var flytende,alt var svevende. Siden jeg ser dette har jeg bra selvinnsikt?

Da kan jeg unngå å komme dit igjen?

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg vil jo si at det man kan gjenkjenne som tegn på begynnende sykdom er god sykdomsinnsikt.

Gjest vil være her
Skrevet

Jeg vil jo si at det man kan gjenkjenne som tegn på begynnende sykdom er god sykdomsinnsikt.

Takk. Er ikke alltid jeg har sett/ser det selv. Min samboer vil jeg skal kutte ut hjelp fra psykiatrien,min familie forventer at jeg skal holde meg frisk,slik at jeg kan hjelpe dem. Tror jeg blir gal snart!

Gjest Nerda
Skrevet

Takk. Er ikke alltid jeg har sett/ser det selv. Min samboer vil jeg skal kutte ut hjelp fra psykiatrien,min familie forventer at jeg skal holde meg frisk,slik at jeg kan hjelpe dem. Tror jeg blir gal snart!

Det blir jo å snu detpå hodet. Om du ikke søker hjelp hos de du har kontakt med i psykiatrien, ville jo risikoen for å bli dårlig være langt høyere! Her har familien din seriøst mistet et viktig poeng!

Gjest vil være her
Skrevet

Det blir jo å snu detpå hodet. Om du ikke søker hjelp hos de du har kontakt med i psykiatrien, ville jo risikoen for å bli dårlig være langt høyere! Her har familien din seriøst mistet et viktig poeng!

Familien min er gal,tuller ikke heller. Og de ønsker meg alt vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...