Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så synd jeg synes på meg selv i dag! All verdens negative tanker surrer rundt i hodet mitt. Det er rart hvordan det plutselig detter ned i hodet på en. Lurer på hva som skjer. For noen dager siden takket jeg Gud for at jeg har slikt et deilig hjem. Jeg nøt våren. Nå skjelver jeg innvendig. Alle mennesker har vel slike dager. Jeg er bare litt dårlig på å akseptere dem. Jeg tror det kan være godt å være litt vennlig innstilt til seg selv på slike dager. Ikke dømme seg selv nord og ned. Løfte hodet. Puste dypt inn og ut.

Når jeg har det slik har jeg en lei tendens til å være passiv. virkelig kjenne etter på alt det vonde. Så jeg har bestemt meg for å gå på kino i dag. Fylle sinnet mitt med noe annet. Jeg skal også ta en tur opp på loftet å rydde. Jeg skal klare denne dagen. Gå en tur kanskje?

Det viktigste for meg nå er å sparke meg selv i gang og klappe meg selv på kinnet. Innstille meg på at turen til byen skal bli fin.

Ha en fin søndag alle sammen!

Skrevet

For det det er verdt syns jeg du er flink, Gondor! Kos deg på kino og ha en fortsatt fin 1.mai :-) Keep up the good work!

Gjest Orenda
Skrevet

Syns du er flink :)

Har gledet meg lenge til våren,den kom brått. Alle ute....litt for mye folk ute. Føler folk kan se rett gjennom meg,har for mange tanker kjenner jeg,for mange på en gang. redd for å miste meg selv. Skulle blitt med deg på kino :)

Skrevet

Syns du er flink :)

Har gledet meg lenge til våren,den kom brått. Alle ute....litt for mye folk ute. Føler folk kan se rett gjennom meg,har for mange tanker kjenner jeg,for mange på en gang. redd for å miste meg selv. Skulle blitt med deg på kino :)

Jeg så Kongens tale. Kjempefin! Så nå er hodet mitt fylt av det. Kanskje man skulle sette opp en tiltaksliste for de dagene som er helt umulige?

Skrevet

For det det er verdt syns jeg du er flink, Gondor! Kos deg på kino og ha en fortsatt fin 1.mai :-) Keep up the good work!

Takk!

Gjest Orenda
Skrevet

Jeg så Kongens tale. Kjempefin! Så nå er hodet mitt fylt av det. Kanskje man skulle sette opp en tiltaksliste for de dagene som er helt umulige?

Ja det er sant. Tror jeg trenger hjelp,skal be om hjelp :)

Skrevet

Ja det er sant. Tror jeg trenger hjelp,skal be om hjelp :)

Jeg har psykolog som jeg samarbeider med. Det er viktig for meg. Jeg er ved siden av bipolar diagnostisert EUPF + to andre pf. Lurer på om det er det som kicker inn?

Gjest Orenda
Skrevet

Jeg har psykolog som jeg samarbeider med. Det er viktig for meg. Jeg er ved siden av bipolar diagnostisert EUPF + to andre pf. Lurer på om det er det som kicker inn?

Ikke godt å si. Har skrevet laaangt brev jeg,skal levere det til behandleren i morgen...før jeg ombestemmer meg. Jeg skifter mening ofte,men vil egentlig ha hjelp.

Skrevet

Ikke godt å si. Har skrevet laaangt brev jeg,skal levere det til behandleren i morgen...før jeg ombestemmer meg. Jeg skifter mening ofte,men vil egentlig ha hjelp.

"If you dont change your mind, how do you know you have one?"

Lever det brevet. Håper du er fornøyd med behandleren din. Jeg har vært superheldig og fått en svært dyktig psykiater . I tillegg går jeg til en psykolog som virkelig får meg til å gå i dypet av meg selv.

Ta imot den hjelpen du kan få!

Gjest Orenda
Skrevet

"If you dont change your mind, how do you know you have one?"

Lever det brevet. Håper du er fornøyd med behandleren din. Jeg har vært superheldig og fått en svært dyktig psykiater . I tillegg går jeg til en psykolog som virkelig får meg til å gå i dypet av meg selv.

Ta imot den hjelpen du kan få!

Takk. Jeg blir bare forvirra,får folk sier så mye forskjellig. Er veldig fornøyd med behandleren min,men er litt "redd" psykiateren. Skal levere brevet i morgen,det er sannheten. Vil vite hva det er med meg,vil at noen skal finne ut av meg. Vil høre på dem,det er jo de som har kompetase innen dette. Ikke alle andre...

Skrevet

Takk. Jeg blir bare forvirra,får folk sier så mye forskjellig. Er veldig fornøyd med behandleren min,men er litt "redd" psykiateren. Skal levere brevet i morgen,det er sannheten. Vil vite hva det er med meg,vil at noen skal finne ut av meg. Vil høre på dem,det er jo de som har kompetase innen dette. Ikke alle andre...

Har du ingen diagnose?

Gjest Orenda
Skrevet

Har du ingen diagnose?

Jo,har det. Men vet ikke om det er rett,har flere...

Holder på med ny utredning,men holdt på å trekke meg.

Syns det tar så lang tid,men tar jo ikke kortere tid om jeg surrer på. Trodde bare at for en psykiater med erfaring er ting opplagt,men er ikke det.

Skrevet

Jo,har det. Men vet ikke om det er rett,har flere...

Holder på med ny utredning,men holdt på å trekke meg.

Syns det tar så lang tid,men tar jo ikke kortere tid om jeg surrer på. Trodde bare at for en psykiater med erfaring er ting opplagt,men er ikke det.

Hmmm... Høres slitsomt ut. Ikke godt når noe henger i luften.

Har ikke noe mer fornuftig å si. Er kjempetrett. Skal gå å legge meg.

God natt og sov inderlig godt!

Gjest Orenda
Skrevet

Hmmm... Høres slitsomt ut. Ikke godt når noe henger i luften.

Har ikke noe mer fornuftig å si. Er kjempetrett. Skal gå å legge meg.

God natt og sov inderlig godt!

Takk. Trøtt jeg og..men forferdelig urolig nå. Fått dårlige nyheter på toppen av alt,livet er herlig...

Sov godt du og..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...