Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mandolaika

Men det må ha skjedd en feil, for jeg ble jo medlem her i går, du må tro jeg er en annen??

Hvis du begynte her i går så er det rart du alt er så utrolig frampå. Hvorfor sender du ikke en mail til webmaster, istedenfor å poste igjen og igjen, hvis du mener det har skjedd en feil?

Hvis du begynte her i går så er det rart du alt er så utrolig frampå. Hvorfor sender du ikke en mail til webmaster, istedenfor å poste igjen og igjen, hvis du mener det har skjedd en feil?

Jeg prøver jo å få et svar her da, hvor finner jeg mailadressen da?

Gjest Moderator

Jeg prøver jo å få et svar her da, hvor finner jeg mailadressen da?

Det er unødvendig at du later som om du ikke kjenner til den mailutvekslingen vi har hatt om dette rett før påske.

Måten du nå forholder deg til dette på, bekrefter vår opprinnelige vurdering om at utestengning er en rimelig løsning.

Annonse

Det er unødvendig at du later som om du ikke kjenner til den mailutvekslingen vi har hatt om dette rett før påske.

Måten du nå forholder deg til dette på, bekrefter vår opprinnelige vurdering om at utestengning er en rimelig løsning.

Jeg hadde akseptert en utestenging hvis jeg hadde skrevet eller gjort noe galt her på forumet, men når jeg ikke har gjort noenting galt her så er dette helt meningsløst! Hvem er det jeg kan ta kontakt med for å få slutt på dette latterlige tullet?

Hvorfor er jeg utestengt og hvem kan jeg kontakte?

Gjest pointless

Jeg hadde akseptert en utestenging hvis jeg hadde skrevet eller gjort noe galt her på forumet, men når jeg ikke har gjort noenting galt her så er dette helt meningsløst! Hvem er det jeg kan ta kontakt med for å få slutt på dette latterlige tullet?

En psykolog?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...