Gå til innhold

Cyster på eggstokk?

Anbefalte innlegg

Gjest nikky90
Skrevet

Hei , ca en uke etter EL begynte jeg og få noen stikkinger i høyre eggstokk , som varte i 3 dager. Og på den andre dagen begynte også livmoren og føles ubehagelig.. Som om den va løs liksom og jeg prøvde og holde meg litt ekstra i ro. dette var på Torsdagen vil jeg tro. Og på lørdag prøvde jeg igjen og ha sex med samboeren min men da gjorde det så vondt at jeg måtte be han slutte. men smertene sluttet ikke , det var så vondt at jeg ikke klarte og stå oppreist. akkurat som det ble dratt en piggtråd igjennom livmor og mageregionen. Jeg ble skikkelig svimmel , kald ,svettet og ting begynte og svartne for meg av smerter. Søndag ettermiddag har jeg ikke like vondt, men jeg kan nesten ikke gå og jeg har tørrhoste , vet ikke om jeg skal grine eller le hver gang jeg må hoste.

Gjest Nerda
Skrevet

Litt langt nede for psykiateren kaknskje ;-)

Forsøk gyn-forumet. Eller legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...