florista Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hei. Hjelper seroquel på angst og "mistenksomhet"? (Ikke psykose). Evnt hvor stor må dosen være? Mvh 0 Siter
serenity777 Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Jeg fikk mere angst på seroquel, og det har jeg hørt flere si. Men en liten dose går sikkert bra. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 På mistenksomhet virker det helt sikkert. Oftest også på angst, men enkelte kan få mer angst. Jeg vil tro at antiskeptikadosen bør være på mist 2-300 mg. 0 Siter
florista Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Skrevet 3. mai 2011 På mistenksomhet virker det helt sikkert. Oftest også på angst, men enkelte kan få mer angst. Jeg vil tro at antiskeptikadosen bør være på mist 2-300 mg. Tusen takk for svar. Jeg tar nå 25mg for å få hjelp til å sove. Har tidligere gått på 3-400mg, men nå blir jeg så trøtt av den. Har flere ganger prøvd å ta 25mg på morgenen også, men blir så trøtt. Skjønner ikke at det kan forsvinne når jeg har tatt 25mg på kveld i ca 1 år og sover ok på det. Uten sover jeg ikke i det hele tatt. 0 Siter
Tristana Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 På mistenksomhet virker det helt sikkert. Oftest også på angst, men enkelte kan få mer angst. Jeg vil tro at antiskeptikadosen bør være på mist 2-300 mg. Virker på Ikke-psykotisk mistenksomhet sier du? Da skal jeg jammen sørge for at mannen min får i seg disse pillene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.