Gå til innhold

Svake stikk i lungene i lengre tid.

Anbefalte innlegg

Gjest Jente30Sør
Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne på 30 år som har i lengre periode nå hatt noen svake stikk i brystet, som kommer og går. Flere ganger pr uke. Hovedskalig i venstre lunge. Jeg føler meg mye slapp og sliten for tiden. (men det gjør jeg ofte gjennom hele høst og vinterperiodene). Men det er uvanlig for meg å være slapp på våren. Jeg selv tror egentlig ikke det er noe alvorlig. (samtidig som jeg tenker at man bør jo ta slikt på alvor også?). Jeg har i mange år hatt en del angst, som jeg har valgt å takle UTEN noe som helst slags medisiner. Hatt det mye i det siste og tenker at kanskje det er musklene som er litt slitne?. Eneste jeg bruker av medisiner er Sumatripan teve mot migrene. (bruker dette så sjelden som mulig, men i enkelte perioder har jeg ikke noe valg). Jeg røyker daglig og har gjort det siden jeg var 9 .. (ja... det er sant). Det er ikke noe spesielt mer eller mindre stikk mht om jeg puster inn eller ut. Det er samme uansett. Blir litt redd for å gå til lege, om det ikke er noe så føler jeg meg super hypokonder. Og OM det er noe galt blir jeg redd for det og. hehe. Samtidig som legen min pleier alltid å si (uten å sjekke noe veldig nøye på ting) Kom tilbake om det blir verre.. Så jeg føler jo noen ganger at jeg kanskje ikke burde bekymre meg om ting før jeg ligger på gulvet å vrir meg i smerter? .. Håper på et svar på hva dette KAN være, og hvis det kan være noe veldig alvorlig hvor lenge jeg kan vente (for å se om det går over) før jeg går til legen? Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...