Gjest dette er ikke meg Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har de siste to ukene hatt mye mere ekstraslag og ujevn hjerterytme enn før. Det kommer et kraftig "dunk" i brystet, så kjennes det ut som om hjertet stopper et sekund eller to, for så å slå veldig fort en stund, før det blir normalt igjen. Jeg har øket på levaxin, kan det være pga denne? Har brukt trilafon over lang tid, det er vel ikke sannsynlig at hjertet plutselig begynner å hoppe pga denne? Jeg er sikker på at dette ikke har noe med angst å gjøre. Er heller ikke så veldig redd for dette, men det er ubehagelig når det kommer så ofte. 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Levaxin kan gi litt uroligheter i hjertet under opptrapping. Den andre medisinen kjenner jeg ikke til. Har du forsøkt magnesiumtilskudd. Dette kan faktisk hjelpe godt på dette. 0 Siter
Gjest dette er fortsatt ikke meg Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Levaxin kan gi litt uroligheter i hjertet under opptrapping. Den andre medisinen kjenner jeg ikke til. Har du forsøkt magnesiumtilskudd. Dette kan faktisk hjelpe godt på dette. Hvor mye magnesium kan jeg ta? Og er dette trygt? 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hvor mye magnesium kan jeg ta? Og er dette trygt? http://www.lommelegen.no/334942/plagsomme-ekstraslag-og-magnesium-behandling Her er en link til deg ang samme problematikk (ekstraslag) og svar fra lege her inne. Selv brukte jeg 400 mg i starten og tar nå 200 mg daglig. Det er ikke farlig i det hele tatt. Det eneste du "risikerer" er at hjertet roer seg. Håper det virker på deg. Ubehagelig med disse ekstraslagene. 0 Siter
Gjest dette er visst meg :) Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 http://www.lommelegen.no/334942/plagsomme-ekstraslag-og-magnesium-behandling Her er en link til deg ang samme problematikk (ekstraslag) og svar fra lege her inne. Selv brukte jeg 400 mg i starten og tar nå 200 mg daglig. Det er ikke farlig i det hele tatt. Det eneste du "risikerer" er at hjertet roer seg. Håper det virker på deg. Ubehagelig med disse ekstraslagene. Tusen takk, skal prøve dette :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.