Gå til innhold

For lite mg...

Anbefalte innlegg

Gjest phenergan
Skrevet

Får ikke sove på 100 mg phenergan, kan jeg ta mer???

Gjest phenergan
Skrevet

Merker at jeg får hallusinasjoner når jeg tar dem og, blir veldig urolig. Best å ikke ta dem?

Olav Femte
Skrevet

Merker at jeg får hallusinasjoner når jeg tar dem og, blir veldig urolig. Best å ikke ta dem?

Det er visst max - 100 mg. Spør du meg - er det et lattlig middil..

Olav Femte
Skrevet

Det er visst max - 100 mg. Spør du meg - er det et lattlig middil..

Samme som Truxal og Atarax....håpløst...

Skrevet

Hvis du tar mer enn 100 mg kan du risikere "restless legs" (kriblebein), og det er SVÆRT ubehagelig.

Gjest phenergan
Skrevet

Samme som Truxal og Atarax....håpløst...

Ja latterlig lite! Sover ikke på det jeg, men får heller roe meg med alkohol. Får jo ikke benzo så...

Men skal prøve legen i morgen, hvis ikke blir jeg sikkert alkoholiker.

Gjest phenergan
Skrevet

Hvis du tar mer enn 100 mg kan du risikere "restless legs" (kriblebein), og det er SVÆRT ubehagelig.

Det får jeg på 100 mg og, men var verdt det. Holdt på å klikke i natt tror jeg, eller bli psykotisk. Hørte stemmer og så ting, ble skikkelig redd. Orker ikke ta phenergan mer.

Gjest noen pauser
Skrevet

Du må legge inn pauser med jevne mellomrom, da virker de igjen.

Gjest very merry
Skrevet

Du må legge inn pauser med jevne mellomrom, da virker de igjen.

Ok legger inn pause nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...