Olav Femte Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Vel - jeg får ta den hele min sykdomshistorie .Bruker - Cellegift (Imurel) 150mg. Entocort 3mg. Prednesolon - Xanor 6mg - Har fått benskjørhet - så jeg bruker Alendronat 70mg. Nexium 40 pga. steroeidene... Dette kommer av avlolig Chron...som jeg fikk da jeg var 12 år. Operert - men ingen sykksess.... Smerter - panikkanskt - resesjesjon....det er mitt vil.. 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Slettet de svaret fra meg? :-( Er jeg så ille? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Skrevet 4. mai 2011 Slettet de svaret fra meg? :-( Er jeg så ille? NIX 0 Siter
Avarian Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det tar litt av toppene, så ja, er litt roligere på en måte. Men den gir meg også mer energi. 0 Siter
Avarian Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det tar litt av toppene, så ja, er litt roligere på en måte. Men den gir meg også mer energi. Sorry, den skulle stå under "Lamictal-tråden din". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.