Gå til innhold

Til dere med ptsd...

Anbefalte innlegg

Gjest pingeling
Skrevet

Tørr dere å se voldelige filmer? Tåler dere dette?

Fortsetter under...

Gjest irrere
Skrevet

Tørr gjør jeg, men ser ikke vitsen i å forsøple hodet mitt med det.

Gjest irrere
Skrevet

Ser nå at ptsd er i bildet. Det aner jeg ikke en gang hva er. Se bort fra svaret mitt.

Gjest xbellax
Skrevet

Noen gjør det, andre absolutt ikke, det er avh. av hva vedkommende har opplevd og hva som evt kan oppleves som trigging/og risken for trigging. Føler du det gjør vondt verre finner du heller noe annet og langt hyggeligere å se på.

nitty-gritty
Skrevet

Jeg kan se vold urelatert til hendelsen som skapte PTSD. Jeg kan ikke se scener som minner om mine egne flashbacks, da det kan være en trigger (og i alle tilfeller senker humøret).

Det holder ofte å gjemme seg litt i samboers armkrok :)

Annonse

Skrevet

post traumatisk stress syndrom?

jeg har visst enten det eller schitzofreni eller en kombinasjon.

jeg tåler fint å se voldelige filmer og på konfrontasjoner så reagerer jeg selv svært aggresivt. Er rett og slett over et sånt punkt for lengst at jeg ikke frykter fysiske konfrontasjoner lenger.

Men jeg har kniver, hammere, balltre etc liggende rundt i leiligheten likevell, i tilfelle noe skjer igjen. Og er jeg utenfor døra så analyserer jeg situasjoner veldig, om noen følger etter meg og om jeg er i fare på noe vis.

Jeg slapper mao. aldri av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...