Gjest pingeling Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Tørr dere å se voldelige filmer? Tåler dere dette? 0 Siter
Gjest irrere Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Tørr gjør jeg, men ser ikke vitsen i å forsøple hodet mitt med det. 0 Siter
Gjest irrere Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Ser nå at ptsd er i bildet. Det aner jeg ikke en gang hva er. Se bort fra svaret mitt. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Noen gjør det, andre absolutt ikke, det er avh. av hva vedkommende har opplevd og hva som evt kan oppleves som trigging/og risken for trigging. Føler du det gjør vondt verre finner du heller noe annet og langt hyggeligere å se på. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg kan se vold urelatert til hendelsen som skapte PTSD. Jeg kan ikke se scener som minner om mine egne flashbacks, da det kan være en trigger (og i alle tilfeller senker humøret). Det holder ofte å gjemme seg litt i samboers armkrok 0 Siter
crazy_joe Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 post traumatisk stress syndrom? jeg har visst enten det eller schitzofreni eller en kombinasjon. jeg tåler fint å se voldelige filmer og på konfrontasjoner så reagerer jeg selv svært aggresivt. Er rett og slett over et sånt punkt for lengst at jeg ikke frykter fysiske konfrontasjoner lenger. Men jeg har kniver, hammere, balltre etc liggende rundt i leiligheten likevell, i tilfelle noe skjer igjen. Og er jeg utenfor døra så analyserer jeg situasjoner veldig, om noen følger etter meg og om jeg er i fare på noe vis. Jeg slapper mao. aldri av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.