Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Denne beskriver meg............... Og denne er til de som har gjort meg vondt........... Er det bra å bruke musikk som terapi? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Musikk er mitt fristed, så musikk er både lindring fra smerte og fortvilelse og påfyll av nye krefter. Det er min aller beste medisin mot tristhet og forvirring 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Musikk er mitt fristed, så musikk er både lindring fra smerte og fortvilelse og påfyll av nye krefter. Det er min aller beste medisin mot tristhet og forvirring Min og :-) Har brukt det hele livet, verdens beste medisin :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Denne er fra meg til meg.......... Jeg gidder ikke å se på den.....ok? 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg gidder ikke å se på den.....ok? Helt ok 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Gidder ikker å se på det.....OK !!!!! Sa det var OK! Tror du må legge deg nå! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg gidder ikker ikke å se på de pateteske YouTup dine... 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg gidder ikker ikke å se på de pateteske YouTup dine... Har jeg bedt deg om det kranglebøtte? Legg deg nå! Natta 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Jepp. Musikk healer sinnet. Denne har du sikkert ikke hørt, og den er fin. http://www.youtube.com/watch?v=2OpLOhhyWuA 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Bra sanger! Jeg synes ikke at det er noe galt i å bruke musikk som terapi. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Det er en grunn til at det finnes en profesjon som heter Musikkterapeut og et fag som heter Musikkterapi. Tror ikke det er fare for overdose på musikk. 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Det er en grunn til at det finnes en profesjon som heter Musikkterapeut og et fag som heter Musikkterapi. Tror ikke det er fare for overdose på musikk. Jeg har faktisk sett folk bli akutt sjuke på kurs i kunst - og musikkterapi. Mulig det har noe for seg for enkelte, men da er det i alle fall viktig at de som holder slike kurs vet hva de driver med. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Det er en grunn til at det finnes en profesjon som heter Musikkterapeut og et fag som heter Musikkterapi. Tror ikke det er fare for overdose på musikk. Jeg ble syk av visse låter da jeg var ungdom. Men 99 % av musikken hadde den omvendte effekt. Kan musikken ha den ene effekten kan den nok også ha den andre, og jeg tror folk som er litt kunstneriske anlagte bør være forsiktige. I dag blir jeg kun syk av VG-lista og MTV, men symptomene er ikke så alvorlige. Mer som omgangssyke og en stemme som sier "kast den jævla radioen og det helvetes gnålet ut av vinduet". Derfor har jeg ikke radio. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har faktisk sett folk bli akutt sjuke på kurs i kunst - og musikkterapi. Mulig det har noe for seg for enkelte, men da er det i alle fall viktig at de som holder slike kurs vet hva de driver med. Studiet Musikkterapi er 2-årig/5-årig masterstudie, så da regner jeg med at de har ganske lang utdanning og vet hva de gjør ja. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Jeg ble syk av visse låter da jeg var ungdom. Men 99 % av musikken hadde den omvendte effekt. Kan musikken ha den ene effekten kan den nok også ha den andre, og jeg tror folk som er litt kunstneriske anlagte bør være forsiktige. I dag blir jeg kun syk av VG-lista og MTV, men symptomene er ikke så alvorlige. Mer som omgangssyke og en stemme som sier "kast den jævla radioen og det helvetes gnålet ut av vinduet". Derfor har jeg ikke radio. Jeg mener å bruke musikk (som en liker) han ha en bra effekt. Selv hører jeg mye på musikk.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Smaken er som baken.....jeg hører mye på ABBA jeg da... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Når jeg er psykisk dårlig kan jeg ofte bli dårligere av musikk. Når jeg er bedre og hører samme musikken kan jeg bli dårlig fordi musikken minner meg om den ubehagelige følelsen. Men jeg har også mye glede av musikk. 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Studiet Musikkterapi er 2-årig/5-årig masterstudie, så da regner jeg med at de har ganske lang utdanning og vet hva de gjør ja. Ja, de som har gått det kan man sikkert stole på, men er det en beskyttet tittel? Jeg vet om et par stykker som kaller seg musikkterapeuter uten å ha annen bakgrunn en noen sommerkurs fra Danmark. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.