Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Olav Femte
Skrevet

Hva synes dere at Osama har fått en kule i hode? Må være noe for vårs som har psykisker

vansker....

Jeg letter skuldere..

Gjest på psykiatri. Værsåsnill
Skrevet

.

Gjest logg av
Skrevet

Hver gang jeg titter inn på psykiatriforumet så ser jeg disse spam-innleggene dine. Disse hører IKKE hjemme på psykiatri.

Jeg er innom her i håp om å finne noe som kan hjelpe meg positivt og bygge meg opp. Dine innlegg bryter meg ned og får meg i dårlig humør.

Greit at du drikker og ruser deg. Dette er ditt problem og det er din kropp, men la oss her inne være i fred!

Olav Femte
Skrevet
  logg av skrev (På 5.5.2011 den 15.20):

Hver gang jeg titter inn på psykiatriforumet så ser jeg disse spam-innleggene dine. Disse hører IKKE hjemme på psykiatri.

Jeg er innom her i håp om å finne noe som kan hjelpe meg positivt og bygge meg opp. Dine innlegg bryter meg ned og får meg i dårlig humør.

Greit at du drikker og ruser deg. Dette er ditt problem og det er din kropp, men la oss her inne være i fred!

Det er din mening - jeg er uening meg deg..Verden er tryggere uten Osama...er det spam ? nei.

Skrevet
  Olav Femte skrev (På 5.5.2011 den 19.37):

Det er din mening - jeg er uening meg deg..Verden er tryggere uten Osama...er det spam ? nei.

Osama bin Laden var neppe i vater, men hvorfor skal mennesker som sliter psykisk sammenlikne seg med han? Ikke for å forskjønne han, men jeg tror du posta dette på feil forum. De færreste begår terrorangrep, uansett sinnstilstand eller religion.

Gjest enig med logg av
Skrevet
  Olav Femte skrev (På 5.5.2011 den 19.37):

Det har ikke noe på Psykiatri å gjøre!

Olav Femte
Skrevet
  Angustia skrev (På 5.5.2011 den 19.54):

Osama bin Laden var neppe i vater, men hvorfor skal mennesker som sliter psykisk sammenlikne seg med han? Ikke for å forskjønne han, men jeg tror du posta dette på feil forum. De færreste begår terrorangrep, uansett sinnstilstand eller religion.

Og hvorfor? Begrunn...

Gjest Det er bare jo bare spam fra deg HELE tiden!!!
Skrevet
  Olav Femte skrev (På 5.5.2011 den 21.52):

Og hvorfor? Begrunn...

Gå ut og logg av pcen!

Skrevet
  Olav Femte skrev (På 5.5.2011 den 21.52):

Og hvorfor? Begrunn...

''Og hvorfor? Begrunn...''

Det blei vanskelig siden du ikke presiserer hva du reagerte på.Jeg meiner fortsatt at debatten er viktig, men den er malplassert på psykiatri-forumet.

(*Ellers støtter jeg deg fortsatt i Benzo-spørsmålet, men ikke si det til noen!*)

Olav Femte
Skrevet
  Angustia skrev (På 5.5.2011 den 22.20):

''Og hvorfor? Begrunn...''

Det blei vanskelig siden du ikke presiserer hva du reagerte på.Jeg meiner fortsatt at debatten er viktig, men den er malplassert på psykiatri-forumet.

(*Ellers støtter jeg deg fortsatt i Benzo-spørsmålet, men ikke si det til noen!*)

ok.

Olav Femte
Skrevet
  Det er bare jo bare spam fra deg HELE tiden!!! skrev (På 5.5.2011 den 21.57):

Gå ut og logg av pcen!

Jasså - og hvem er du ??

ink1365380698
Skrevet
  Olav Femte skrev (På 6.5.2011 den 7.34):

Takk for all støtte..

Jeg leser alltid Olav Femte sine innlegg med interesse. Vi er i samme båt -- må bruke benzo mot angst og inrømmer det og står på barikadene.

ink1365380698
Skrevet
  logg av skrev (På 5.5.2011 den 15.20):

Jeg synes det var et uforskammet innlegg mot folk som sliter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...