Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Hva synes dere at Osama har fått en kule i hode? Må være noe for vårs som har psykisker vansker.... Jeg letter skuldere.. 0 Siter
Gjest logg av Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Hver gang jeg titter inn på psykiatriforumet så ser jeg disse spam-innleggene dine. Disse hører IKKE hjemme på psykiatri. Jeg er innom her i håp om å finne noe som kan hjelpe meg positivt og bygge meg opp. Dine innlegg bryter meg ned og får meg i dårlig humør. Greit at du drikker og ruser deg. Dette er ditt problem og det er din kropp, men la oss her inne være i fred! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Skrevet 5. mai 2011 Hver gang jeg titter inn på psykiatriforumet så ser jeg disse spam-innleggene dine. Disse hører IKKE hjemme på psykiatri. Jeg er innom her i håp om å finne noe som kan hjelpe meg positivt og bygge meg opp. Dine innlegg bryter meg ned og får meg i dårlig humør. Greit at du drikker og ruser deg. Dette er ditt problem og det er din kropp, men la oss her inne være i fred! Det er din mening - jeg er uening meg deg..Verden er tryggere uten Osama...er det spam ? nei. 0 Siter
Angustia Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Det er din mening - jeg er uening meg deg..Verden er tryggere uten Osama...er det spam ? nei. Osama bin Laden var neppe i vater, men hvorfor skal mennesker som sliter psykisk sammenlikne seg med han? Ikke for å forskjønne han, men jeg tror du posta dette på feil forum. De færreste begår terrorangrep, uansett sinnstilstand eller religion. 0 Siter
Gjest enig med logg av Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Det er din mening - jeg er uening meg deg..Verden er tryggere uten Osama...er det spam ? nei. Det har ikke noe på Psykiatri å gjøre! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Skrevet 5. mai 2011 Osama bin Laden var neppe i vater, men hvorfor skal mennesker som sliter psykisk sammenlikne seg med han? Ikke for å forskjønne han, men jeg tror du posta dette på feil forum. De færreste begår terrorangrep, uansett sinnstilstand eller religion. Og hvorfor? Begrunn... 0 Siter
Gjest Det er bare jo bare spam fra deg HELE tiden!!! Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Og hvorfor? Begrunn... Gå ut og logg av pcen! 0 Siter
Angustia Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Og hvorfor? Begrunn... ''Og hvorfor? Begrunn...'' Det blei vanskelig siden du ikke presiserer hva du reagerte på.Jeg meiner fortsatt at debatten er viktig, men den er malplassert på psykiatri-forumet. (*Ellers støtter jeg deg fortsatt i Benzo-spørsmålet, men ikke si det til noen!*) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Skrevet 5. mai 2011 ''Og hvorfor? Begrunn...'' Det blei vanskelig siden du ikke presiserer hva du reagerte på.Jeg meiner fortsatt at debatten er viktig, men den er malplassert på psykiatri-forumet. (*Ellers støtter jeg deg fortsatt i Benzo-spørsmålet, men ikke si det til noen!*) ok. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Skrevet 5. mai 2011 Gå ut og logg av pcen! Jasså - og hvem er du ?? 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Takk for all støtte.. Jeg leser alltid Olav Femte sine innlegg med interesse. Vi er i samme båt -- må bruke benzo mot angst og inrømmer det og står på barikadene. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Hver gang jeg titter inn på psykiatriforumet så ser jeg disse spam-innleggene dine. Disse hører IKKE hjemme på psykiatri. Jeg er innom her i håp om å finne noe som kan hjelpe meg positivt og bygge meg opp. Dine innlegg bryter meg ned og får meg i dårlig humør. Greit at du drikker og ruser deg. Dette er ditt problem og det er din kropp, men la oss her inne være i fred! Jeg synes det var et uforskammet innlegg mot folk som sliter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.