Gå til innhold

Gi nøytral beskjed.

Anbefalte innlegg

Gjest alskd
Skrevet

Jeg er en student som går til behandling/psykolog. Når jeg ser at de kræsjer med undervisningsopplegg, sender jeg mail til kursansvarlig for å høre om det er mulig å følge kurset selv om jeg må være borte f.eks hver onsdag fra kl 13. Da ønsker jeg at den jeg mailer skal forstå at jeg ikke er en unnasluntrer, men har grunn for å være borte, at jeg bare prøver å planlegge for å få ting til å gå opp og få med meg mest mulig. -Har samtidig ikke lyst til å avsløre noe som helst, eller at jeg ikke skulle være ved god helse. Dere skjønner tegningen.

Hva skriver man for å oppnå begge delene? Jeg bruker å skrive "går behandling da og da", men i min verden betyr gå til behandling det samme som å gå til psykolog, så jeg lurer på om det er noe annet jeg kunne skrevet?

Fortsetter under...

Skrevet

Behandling for meg er å gå til fysioterapeut og jeg hadde ikke engang tenkt på psykolog :o)

Gjest xbellax
Skrevet

"Jeg er dessverre forhindret fra å møte til kurs/undervisning onsdager (og så klokkeslettet) da jeg har en avtale jeg blir nødt til å følge. Jeg ønsker sterkt å følge kurset og lurer på om det er mulig å flytte tiden/timene".... (husker ikke hva mer du skrev). Ikke gi mer grunn enn det. Og ikke bruk ordet behandling.

Gjest prust
Skrevet

Behandling for meg er å gå til fysioterapeut og jeg hadde ikke engang tenkt på psykolog :o)

''Behandling for meg er å gå til fysioterapeut og jeg hadde ikke engang tenkt på psykolog :o)

''

Samme her.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, samme her.

Behandling kan være alt mulig. Mest nærliggende å tenke er fysioterapi- for det må man gjøre flere ganger. Også manuell terapi, akupunktur eller behandling hos kiropraktor.

Skrevet

Det tenkte jeg også. "Å gå til behandling" en dag i uka, da ville jeg først å fremst tenkt fysioterapaut, nødvendig trening eller kiropraktor hvis jeg hadde tenkt noe i det hele tatt. Det er helt nøyralt og jeg tenker ikke først og fremst på psykiatri.

Annonse

Kolesjanka
Skrevet

Å 'gå til behandling' assosierer jeg med fysioterapi, som flere under her skriver. Det ville ikke falt meg inn å tenke at det gjelder psykiatrisk behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...