Gå til innhold

Gi nøytral beskjed.

Anbefalte innlegg

Gjest alskd
Skrevet

Jeg er en student som går til behandling/psykolog. Når jeg ser at de kræsjer med undervisningsopplegg, sender jeg mail til kursansvarlig for å høre om det er mulig å følge kurset selv om jeg må være borte f.eks hver onsdag fra kl 13. Da ønsker jeg at den jeg mailer skal forstå at jeg ikke er en unnasluntrer, men har grunn for å være borte, at jeg bare prøver å planlegge for å få ting til å gå opp og få med meg mest mulig. -Har samtidig ikke lyst til å avsløre noe som helst, eller at jeg ikke skulle være ved god helse. Dere skjønner tegningen.

Hva skriver man for å oppnå begge delene? Jeg bruker å skrive "går behandling da og da", men i min verden betyr gå til behandling det samme som å gå til psykolog, så jeg lurer på om det er noe annet jeg kunne skrevet?

Fortsetter under...

Skrevet

Behandling for meg er å gå til fysioterapeut og jeg hadde ikke engang tenkt på psykolog :o)

Gjest xbellax
Skrevet

"Jeg er dessverre forhindret fra å møte til kurs/undervisning onsdager (og så klokkeslettet) da jeg har en avtale jeg blir nødt til å følge. Jeg ønsker sterkt å følge kurset og lurer på om det er mulig å flytte tiden/timene".... (husker ikke hva mer du skrev). Ikke gi mer grunn enn det. Og ikke bruk ordet behandling.

Gjest prust
Skrevet

Behandling for meg er å gå til fysioterapeut og jeg hadde ikke engang tenkt på psykolog :o)

''Behandling for meg er å gå til fysioterapeut og jeg hadde ikke engang tenkt på psykolog :o)

''

Samme her.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, samme her.

Behandling kan være alt mulig. Mest nærliggende å tenke er fysioterapi- for det må man gjøre flere ganger. Også manuell terapi, akupunktur eller behandling hos kiropraktor.

Skrevet