Gå til innhold

Medisiner mot tretthet

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Finnes det medisiner som kan hjelpe meg å holde meg våken på jobb? Jeg sover minst 8 timer timer på natten, og litt forskjellig på dagen, men sliter med hypersomni.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Koffein er jo kjent for å få folk til å ikke bli så trøtt. Har aldri hørt om noe medisin mot trøtthet. Men kanskje det er en grunn til at du er så trøtt som du kan gjøre noe med?

Du går ikke på noe medisin som gjør deg trøtt? Isåfall kan du jo ta det opp med legen din om du kan ta mindre dose eller bytte medisin.

Gjest bølger
Skrevet

Koffein er jo kjent for å få folk til å ikke bli så trøtt. Har aldri hørt om noe medisin mot trøtthet. Men kanskje det er en grunn til at du er så trøtt som du kan gjøre noe med?

Du går ikke på noe medisin som gjør deg trøtt? Isåfall kan du jo ta det opp med legen din om du kan ta mindre dose eller bytte medisin.

Kaffe hjelper ikke. Bruker ikke medisiner som øker trettheten. Jeg har tatt mange blodprøver og ingenting kan forklare trettheten.

Gjest brølet
Skrevet

Kaffe hjelper ikke. Bruker ikke medisiner som øker trettheten. Jeg har tatt mange blodprøver og ingenting kan forklare trettheten.

Om medisiner som Wellbutrin eller Efexor hadde vært aktuelt, så hjalp disse mot trøtthet på meg. Baksiden var at jeg fikk problemer med å sove uten sovemedisin.

Gjest gfdgfgf
Skrevet

Er du sikker på det? Selv ble jeg innmari trøtt av wellbutrin for eksempel. Det skal man jo ikke bli, men jeg ble det. Kanskje det er slik med deg også, at du blir trett av en medisin som vanligvis ikke gir tretthet?

Gjest bølger
Skrevet

Er du sikker på det? Selv ble jeg innmari trøtt av wellbutrin for eksempel. Det skal man jo ikke bli, men jeg ble det. Kanskje det er slik med deg også, at du blir trett av en medisin som vanligvis ikke gir tretthet?

Jeg ble bedre etter at jeg begynte med wellbutrin. Før sov jeg flere timer mange ganger til dagen. Nå sover jeg mye mindre, men det har begynt å bli verre igjen. Det ser ut som wellbutrinen hadde best effekt til å begynne med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...