Gå til innhold

Kan jeg ta 2 stk sobril?

Anbefalte innlegg

Gjest kamilas
Skrevet

Jeg er utslitt og trenger å sove og slappe av. Kan jeg ta 2 stk sobril 10 mg i kveld? På pakken står det 1 stk ved behov, men jeg synes ikke det gir allverden av effekt.

Skrevet

Jeg tok to sobril en gang av samme grunn som deg, men jeg merket ingen forskjell. Tror ikke det er farlig, men jeg er ikke sikker.

Sool1365380740
Skrevet

Ja,det kan du. Men ikke la det bli en vane. For da klarer du plutselig ikke sove uten. Har selv sobril på 15 mg. tar en sjelden gang når jeg føler jeg virkelig trenger det. Tok ofte 2 stk 15 mg før. (for å klare å sove) Vet ikke om det er bare søvn du sliter med,for isåfall ville jeg bedt om å få noe som ikke er vanedannende. Er veldig,veldig lett at bare noen dager blir til uker og måneder.. Sobril er en meget bra medisin (syns jeg) men man bør anvende den med stor respekt. Lykke til. Håper du får sove godt i natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...