Gondor Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har som mål å ikke drikke alkohol på hverdager og ikke sove om dagen. Det går ganske bra. I dag hadde jeg en slitsom dag og plutselig fikk jeg veldig lyst på øl. Hjernen min fant på alle mulige unnskyldinger for å drikke. Det hjalp å gjøre noe. "Heldigvis" har jeg et loft hvor det er kaos og en garasje som trenger opprydning, så jeg har nok å gjøre. Kanskje cluet er å gjøre noe for å glemme? Jeg drakk ikke. Når det gjelder soving er det en kamp. På mandag sov jeg til halv elleve. Tirsdag,onsdag og torsdag har jeg holdt meg våken, og i morgen skal jeg sannelig klare å holde meg våken også. Det er ikke lett dette her. Men jeg gir ikke opp.Jeg er påpasselig med å ta medisinene mine. Tror jeg har vært heldig med kombinasjonen for jeg føler meg så rolig og fornøyd. Nå er jeg helt av i ryggen etter alt slitet. Jeg gikk ikke tur i dag for det var blitt mørkt før jeg var ferdig og da tør jeg ikke gå ut. Jeg skal klare dette. Jeg skal klare dette. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 "Kanskje cluet er å gjøre noe for å glemme?". Helt riktig, du må tvinge hjernen til å fokusere på noe annet. Å være i fysisk aktivitet (slik du er med rydding og ordning) er genialt. Hold deg opptatt med noe, mal et gjerde om så er bare det er noe som tvinger deg til å falle tilbake i de rutinene du hadde tidligere. Du er på god vei til å klare dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.