Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som mål å ikke drikke alkohol på hverdager og ikke sove om dagen. Det går ganske bra. I dag hadde jeg en slitsom dag og plutselig fikk jeg veldig lyst på øl. Hjernen min fant på alle mulige unnskyldinger for å drikke. Det hjalp å gjøre noe. "Heldigvis" har jeg et loft hvor det er kaos og en garasje som trenger opprydning, så jeg har nok å gjøre. Kanskje cluet er å gjøre noe for å glemme? Jeg drakk ikke.

Når det gjelder soving er det en kamp. På mandag sov jeg til halv elleve. Tirsdag,onsdag og torsdag har jeg holdt meg våken, og i morgen skal jeg sannelig klare å holde meg våken også.

Det er ikke lett dette her. Men jeg gir ikke opp.Jeg er påpasselig med å ta medisinene mine. Tror jeg har vært heldig med kombinasjonen for jeg føler meg så rolig og fornøyd.

Nå er jeg helt av i ryggen etter alt slitet. Jeg gikk ikke tur i dag for det var blitt mørkt før jeg var ferdig og da tør jeg ikke gå ut.

Jeg skal klare dette. Jeg skal klare dette.

Gjest xbellax
Skrevet

"Kanskje cluet er å gjøre noe for å glemme?". Helt riktig, du må tvinge hjernen til å fokusere på noe annet. Å være i fysisk aktivitet (slik du er med rydding og ordning) er genialt. Hold deg opptatt med noe, mal et gjerde om så er bare det er noe som tvinger deg til å falle tilbake i de rutinene du hadde tidligere. Du er på god vei til å klare dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...