Gjest blazeit Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Hei! Jeg har fått noen hvite, klaselignende klumper i skjedeåpningen og mellom kjønnsleppene. De er ruglete å ta på. Kan dette være kjønnsvorter? De kom iløpet av en dag.. De plager meg ikke på noen annen måte enn at det er stygt å se på og jeg vil nødig ha noen mann nedentil før dette er borte... Jeg har også en salve her hjemme mot underlivssopp, kan denne hjelpe til å forebygge vorter også? Canesten heter kremen. Hilsen bekymret jente! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Canesten hjelper ikke mot kjønnsvorter. Det er smittsomt og det er kanskje greit å ta seg en tur til legen og få bekreftet/avkreftet om det er kjønnsvorter. Vortene kan være ubehagelig, men er ikke farlige. Noen typer vorter kobles til underlivskreft så du bør ta en tur til legen for å få sjekket om disse evt. er av den typen. Legen kan også fryse dem bort, men du får sannsynligvis flere uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.