Gå til innhold

"klumper" rundt skjeden


Pondi

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og har etter graviditeten fått klumper som kan ligne litt på vorter igrunn rundt skjeden. Jeg spurte legen min om dette da jeg var i uke 4 men han sa d ikke var noe farlig bare. Er nå i uke 22 og de har blitt flere og større. De gjør ikke vondt, klør ikke el gir noen plager. Merker de kun når jeg vasker meg nedentil. Men syns d er sjenerende under samleie. Han sier han ikke bryr seg om d, men jeg føler alikevel på det. Vet noen hva dette kan være?? Kan d kansje forsvinne av seg selv etterhvert. Eller ved endt svangerskap??

Håper på tilbakemelding.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solute

Du er gravid, og kroppens immunforsvar er bittelitt svekket pga barnet? Dermed "popper" vortene opp- fordi de er forårsaket av virus som din kropp normalt holder i sjakk?

Jeg vil anta det er noe slikt. Spør legen på nytt igjen om du er usikker.

Når barnet er født, og ditt immunforsvar er tipp-topp igjen, så vil de vortene forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid, og kroppens immunforsvar er bittelitt svekket pga barnet? Dermed "popper" vortene opp- fordi de er forårsaket av virus som din kropp normalt holder i sjakk?

Jeg vil anta det er noe slikt. Spør legen på nytt igjen om du er usikker.

Når barnet er født, og ditt immunforsvar er tipp-topp igjen, så vil de vortene forsvinne.

Det høres jo veldig fornuftig ut :)

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...