Olav Femte Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har et problem (ja det er det som mange som synes) Har dere problemer med sosial angst? 0 Siter
Gjest headpain Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Mange sliter med det, men slutt å dyrk den, konfronter den istedet.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Skrevet 6. mai 2011 Mange sliter med det, men slutt å dyrk den, konfronter den istedet.... Takk.... 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har sosal angst -- bruker benzo mot dette og prøver å face det etter beste evne. Jeg oppsøker folk. -- og takker benzo preparetene jeg får av legen for dette. Ellers så hadde jeg blitt veldig isolert. Fikk førøvrig sosial angst og panikkangst etter et ssri forsøk. Før det drev jeg min egen klesbutikk...Møtte mange mennesker hver dag ---- og det sier vel noe om hva ssri har gjort med meg. Er ufør i dag. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har sosal angst -- bruker benzo mot dette og prøver å face det etter beste evne. Jeg oppsøker folk. -- og takker benzo preparetene jeg får av legen for dette. Ellers så hadde jeg blitt veldig isolert. Fikk førøvrig sosial angst og panikkangst etter et ssri forsøk. Før det drev jeg min egen klesbutikk...Møtte mange mennesker hver dag ---- og det sier vel noe om hva ssri har gjort med meg. Er ufør i dag. Får ta med at jeg da jeg trappet ned cipralex som jeg hadde vegynt med på grunn av psykosomatiske plager...fikk en forferdelig depresjon--- var helt ødelagt--- hadde aldri hatt deptrejon før. Var så dårlig at jeg ble innlagt i fem uker. Da gav abstinensene (forferdelige) og depresjonen seg. I to år etter hadde jeg tilbakefall på depresjon... nå har jeg heldigvis ikke hatt det på tre år. Men angsten er der fortsatt desverre. Er så glad for at benzo finnes. Men helt klart at ssri skapte kaos i serotin balansen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.