Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Olav Femte
Skrevet

Jeg har et problem (ja det er det som mange som synes) Har dere problemer med sosial angst?

Fortsetter under...

Gjest headpain
Skrevet

Mange sliter med det, men slutt å dyrk den, konfronter den istedet....

Olav Femte
Skrevet

Mange sliter med det, men slutt å dyrk den, konfronter den istedet....

Takk....

ink1365380698
Skrevet

Jeg har sosal angst -- bruker benzo mot dette og prøver å face det etter beste evne. Jeg oppsøker folk. -- og takker benzo preparetene jeg får av legen for dette. Ellers så hadde jeg blitt veldig isolert. Fikk førøvrig sosial angst og panikkangst etter et ssri forsøk. Før det drev jeg min egen klesbutikk...Møtte mange mennesker hver dag ---- og det sier vel noe om hva ssri har gjort med meg. Er ufør i dag.

ink1365380698
Skrevet

Jeg har sosal angst -- bruker benzo mot dette og prøver å face det etter beste evne. Jeg oppsøker folk. -- og takker benzo preparetene jeg får av legen for dette. Ellers så hadde jeg blitt veldig isolert. Fikk førøvrig sosial angst og panikkangst etter et ssri forsøk. Før det drev jeg min egen klesbutikk...Møtte mange mennesker hver dag ---- og det sier vel noe om hva ssri har gjort med meg. Er ufør i dag.

Får ta med at jeg da jeg trappet ned cipralex som jeg hadde vegynt med på grunn av psykosomatiske plager...fikk en forferdelig depresjon--- var helt ødelagt--- hadde aldri hatt deptrejon før. Var så dårlig at jeg ble innlagt i fem uker. Da gav abstinensene (forferdelige) og depresjonen seg. I to år etter hadde jeg tilbakefall på depresjon... nå har jeg heldigvis ikke hatt det på tre år. Men angsten er der fortsatt desverre. Er så glad for at benzo finnes. Men helt klart at ssri skapte kaos i serotin balansen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...