Gå til innhold

NHD

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Vet ikke du heller om noen medisiner som kan holde meg våken på jobb? I dag har jeg duppet av hele dagen på jobb. Rykker til idet jeg holder på å falle i søvn. Sitter for meg selv, så foreløpig har jeg klart å skjule det for kollega, men jeg er redd for jobben min hvis det blir oppdaget. Arbeidet går også veldig sakte når jeg har det slik.

Det kan ikke fortsette slik, så jeg trenger hjelp. Har vært hos nevrolog som sier jeg skal ha sovepauser på jobb, men det er helt uaktuelt for meg.

Gjest brølet
Skrevet

Koffein som ble nevnt her. Kaldt vann i ansiktet og øyne. Modafinil (resept og svinedyr).

"Powernap".

Gjest bølger
Skrevet

Koffein som ble nevnt her. Kaldt vann i ansiktet og øyne. Modafinil (resept og svinedyr).

"Powernap".

Kaffe hjelper ikke.

Kan du få Modafinil på blå resept?

Må jeg ta den rutinemessig hver gang jeg skal på jobb, eller virker de så fort at jeg kan ta de ved behov?

Skal til nevrolog igjen, og skal høre om det kan være aktuelt å prøve.

Gjest kanskje uvanlig
Skrevet

Jeg fikk insomnia som bivirkning av Efexor, men mulig det er veldig uvanlig. Problemet mitt er at jeg må ha medisin for å sove.

Gjest brølet
Skrevet

Kaffe hjelper ikke.

Kan du få Modafinil på blå resept?

Må jeg ta den rutinemessig hver gang jeg skal på jobb, eller virker de så fort at jeg kan ta de ved behov?

Skal til nevrolog igjen, og skal høre om det kan være aktuelt å prøve.

Tror ikke de er å få på blå resept. Du må nesten søke på "Modafinil" eller "Provigil", så finner du kanskje ut mer om medisinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...