Gjest uten humor? Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Jeg skriver dette på psykforum fordi jeg har en psykisk sykdom. Dette gjør kanskje at jeg ser ting med andre "briller" enn andre mennesker? Min mann og jeg kom hjem her for en stund siden. Vi fant da hele stua snudd opp ned. Alle møblene var plassert annerledes, matter var rotet til, bord og alt mulig var omplassert, noe var snudd opp ned. Vi brukte ca 1 time på å rydde alt på plass igjen. Samtidig lurte vi selvsagt på om vi kanskje skulle anmelde innbrudd? Så ringte telefonen. Det viste seg at det var to stykker i familien som hadde hatt det veldig morsomt. De visste tydeligvis hvordan de skulle komme seg inn i huset. De lo høyt og syntes dette var veldig festlig. Verken min mann eller jeg kunne se det morsomme i dette, og dette sa vi. Vi ble jo redde og det hele føltes ganske ubehagelig. Nå har situasjonen blitt slik at de som gjorde dette er sure på oss fordi vi ikke kan le av dette. Det har vært veldig mange sure telefoner hvor vi får høre at vi er rare som ikke kan synes dette er morsomt. Idag måtte jeg trøste vedkommende fordi hun var veldig lei seg og ropte og bar seg i telefonen. Nå vil jeg ha fred. Hadde dere ledd av dette? Kanskje ler jeg etter ett år. Det vet jeg ikke. Det hører med til historien at jeg og min mann har opplevd veldig mange ubehageligheter i form av at fulle mennesker som har kommet og truet oss, telefonterror og det som verre er. Dette vet de som gjorde denne "morsomheten". Da bør de jo egentlig skjønne at vi reagerer sånn? Eller? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Dette hadde ikke jeg heller ledd av. Tvert om. Ville blitt irritert for at de hadde rotet huset. Ville sagt det til dem at jeg ble irritert, men at jeg skjønner de mente det som spøk. Så ville jeg lagt til ønske om at vi bare kan glemme det, for deretter å fortsette vennskapet på vanlig måte. 0 Siter
100%ull Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 . Jeg har kommet til å bli fly forbannet over slike overtramp som disse gjorde mot dere... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Dette er IKKE humor. Jeg hadde eksplodert og forlangt at de kom og rydda SJÆL! Makan! *hmf* 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Nei, jeg synes ikke detter kan kalles "humor". Jeg synes dere har god grunn til å forbeholde dere retten til å være sure. Men med tiden vil det jo helt sikkert gå lenger og lenger bak i glemmeboka. Håper dere ikke har fått en varig konflikt i familien pga dette. Prøv og tilgi dem og legg det bak dere om en stund. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Nei, ikke morsomt. De skulle vært og ryddet på plass alt de som gjorde det, og ikke dere. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Nei, ikke morsomt. De skulle vært og ryddet på plass alt de som gjorde det, og ikke dere. 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Jeg synesi utgangspunktet ikke dette er morsomt i det hele tatt, men én ting slo meg: Er dere nygifte? Du skriver bare at dere "kom hjem", fra bryllupsreise eller noe? Jeg bare nevner det siden det begynner å bli en utbredt "tradisjon" å gjøre et eller annet pek mot de nygifte... Dette var litt over streken synes jeg uansett da... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Nei vet du hva. Jeg hadde blitt fly forbannet og dratt dem etter ørene tilbake og forlangt at de ryddet opp. 0 Siter
Gjest uten humor? Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Jeg synesi utgangspunktet ikke dette er morsomt i det hele tatt, men én ting slo meg: Er dere nygifte? Du skriver bare at dere "kom hjem", fra bryllupsreise eller noe? Jeg bare nevner det siden det begynner å bli en utbredt "tradisjon" å gjøre et eller annet pek mot de nygifte... Dette var litt over streken synes jeg uansett da... Vi har vært gifte i mange år, så vi kom ikke hjem etter bryllup eller bryllupsreise nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Jeg hadde blitt pisse sur. Folk som synes det er morsomt å gjøre sånt mot andre har lite mellom ørene etter min mening. 0 Siter
Gjest Salmiakk Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Jeg hadde ikke ledd, men jeg hadde funnet det veldig ubehagelig at noen hadde vært i mitt hus ubedt. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Nei, det ville jeg ikke ledd av. Jeg ville blitt veldig irritert over at noen hadde tatt seg ubedt inn i huset. Og at de hadde snudd opp ned på stua, gjorde det bare verre. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde blitt pisse sur. Folk som synes det er morsomt å gjøre sånt mot andre har lite mellom ørene etter min mening. JA! Enig! 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 IKKE morsomt. Hadde trolig hatt lyst til å gå av gårde og gjemme noen blåskjell i garasjen eller kjelleren deres i ren forbannelse. Så, noen uker senere, når de hadde gravd opp hele hagen på jakt etter stanken, hadde jeg sagt "det var bare en spøk". Vel - hadde nok ikke gjort det, men hadde lekt med tanken. Dette er kjipt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.