Gjest Jente16år Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er en jente på snart 17 år.. Som bor på et ungdomshjem i nord. Natt til lørdag stakk jeg og en annen jente av på fest. Vi ble selvfølgelig tatt neste dag.. Og det ble mye tull .. Natt til søndag var jeg så lei at jeg tok fram alt av tabletter jeg kunne finne på rommet mitt.. Jeg tok rundt 20 forskjellige tabletter .. Jeg vet ikke navnet på alle , Men var blandt annet paracet, ibux , smertestillende mot feber , hals osv.. Jeg svelget dette med bare cola.. Jeg ønsket og ikke våkne opp dagen etter.. Men dette gjorde jeg altså.. Det eneste jeg opplevde etter dette var at jeg var slapp , kaldsvettet og ville bare sove.. Jeg sov altså hele dagen i går.. Kom meg på skolen i dag , Og nå har jeg vondt i ryggen , er litt skjelven og slapp.. Hva skjer med meg og hva burde jeg gjøre? Jeg sa ingenting til noen om dette. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Du har hatt flaks. Og du bør snakke med en voksen du har tillit til...om det finnes noen. 0 Siter
Orio Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Snakk med lege/de som jobber på ungdomshjemmet. Vondt i ryggen - kan - tyde på at nyrene har fått seg en trøkk. Det kan uansett være lurt med en liten sjekk hos lege etter en overdose. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Du har hatt flaks. Og du bør snakke med en voksen du har tillit til...om det finnes noen. Signerer den. Du skal ikke ha det sånn uten at noen vet om det. Dessuten ville det være smart å få seg en legesjekk etter den der. Som regel skal det ganske mye til for å lage alvorlig skade, men likevel. Og når man trenger hjelp fort... DOL er nok ikke det stedet man får den beste og tryggeste akutthjelpen. Anbefaler gifinformasjonen. Ellers anbefaler jeg en å ha tillit til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.