cathlin Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Skrevet 10. mai 2011 Det er en kost-nyttevurdering du gjør best selv. At du lot være å handle der må ha gitt den apotekansatte et visst hint om hva du syntes om framferden. mvh Jepp, men han stod igjen der med en holdning som at jeg var dum. Grrr. Nei, får se hva jeg gjør. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Skrevet 10. mai 2011 Hvorfor skape drama fordi en uerfaren apotekansatt pga en missforståelse? Hadde heller stått på mitt, evnt bedt om å få prate med den som har lederansvaret. Av og til hjelper det å telle til 10 Jo, neste gang skal jeg heller gjøre det. Det kom bare så brått på. 0 Siter
Gjest lækjarspire Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Jepp, men han stod igjen der med en holdning som at jeg var dum. Grrr. Nei, får se hva jeg gjør. Anbefaler deg på det sterkeste å følge rådet du har fått om å klage. Den episoden der var stygg! 0 Siter
cathlin Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Skrevet 10. mai 2011 Anbefaler deg på det sterkeste å følge rådet du har fått om å klage. Den episoden der var stygg! Ringte pasientombudet i fylket, de sa at jeg kanskje burde skrive direkte til det aktuelle apoteket. Altså ta det på lavest mulig nivå. Vet ikke. Ok, jeg kjeder meg litt i dag.. Men det er jo interessant å vite hva man skal gjøre. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Ringte pasientombudet i fylket, de sa at jeg kanskje burde skrive direkte til det aktuelle apoteket. Altså ta det på lavest mulig nivå. Vet ikke. Ok, jeg kjeder meg litt i dag.. Men det er jo interessant å vite hva man skal gjøre. Hadde det vært meg, ville jeg kjørt det høyere, men sendt en kopi av brevet til det aktuelle apoteket. Slik jeg forstår deg, gjorde du et forsøk på å diskutere med apotekeren, og i mine øyne har du da prøvd deg på lavest mulige nivå. Hvis det skal komme noe ut av dette, må du nok løfte det et hakk høyere. Bruk kjedsomheten, la det gå sport i det :-) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Herregud for et teit svar. Cathlin ber jo selv om en utdyping. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Skrevet 10. mai 2011 Hadde det vært meg, ville jeg kjørt det høyere, men sendt en kopi av brevet til det aktuelle apoteket. Slik jeg forstår deg, gjorde du et forsøk på å diskutere med apotekeren, og i mine øyne har du da prøvd deg på lavest mulige nivå. Hvis det skal komme noe ut av dette, må du nok løfte det et hakk høyere. Bruk kjedsomheten, la det gå sport i det :-) har sendt en mail til apoteket. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Ja, send en klage på den tullingen!! For å si det rett ut: Faen for en dust! Det er ikke hans sak, iom at det ikke er han som skal avgjøre hvor vidt du får refusjon eller ei. Eller i det hele tatt være frekk. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Skrevet 12. mai 2011 Ja, send en klage på den tullingen!! For å si det rett ut: Faen for en dust! Det er ikke hans sak, iom at det ikke er han som skal avgjøre hvor vidt du får refusjon eller ei. Eller i det hele tatt være frekk. Jeg sendte dem en mail for to dager siden, men har ikke fått noe svar fra det jævla apoteket. Da sender jeg det til hvem var det? Fylkeslegen eller noe sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.