Gå til innhold

Jaha, forhør på apoteket. Hva er rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kost-nyttevurdering du gjør best selv.

At du lot være å handle der må ha gitt den apotekansatte et visst hint om hva du syntes om framferden.

mvh

Jepp, men han stod igjen der med en holdning som at jeg var dum. Grrr. Nei, får se hva jeg gjør.

Skrevet

Hvorfor skape drama fordi en uerfaren apotekansatt pga en missforståelse?

Hadde heller stått på mitt, evnt bedt om å få prate med den som har lederansvaret.

Av og til hjelper det å telle til 10

Jo, neste gang skal jeg heller gjøre det. Det kom bare så brått på.

Gjest lækjarspire
Skrevet

Jepp, men han stod igjen der med en holdning som at jeg var dum. Grrr. Nei, får se hva jeg gjør.

Anbefaler deg på det sterkeste å følge rådet du har fått om å klage. Den episoden der var stygg!

Skrevet

Anbefaler deg på det sterkeste å følge rådet du har fått om å klage. Den episoden der var stygg!

Ringte pasientombudet i fylket, de sa at jeg kanskje burde skrive direkte til det aktuelle apoteket. Altså ta det på lavest mulig nivå.

Vet ikke. Ok, jeg kjeder meg litt i dag.. Men det er jo interessant å vite hva man skal gjøre.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Ringte pasientombudet i fylket, de sa at jeg kanskje burde skrive direkte til det aktuelle apoteket. Altså ta det på lavest mulig nivå.

Vet ikke. Ok, jeg kjeder meg litt i dag.. Men det er jo interessant å vite hva man skal gjøre.

Hadde det vært meg, ville jeg kjørt det høyere, men sendt en kopi av brevet til det aktuelle apoteket. Slik jeg forstår deg, gjorde du et forsøk på å diskutere med apotekeren, og i mine øyne har du da prøvd deg på lavest mulige nivå.

Hvis det skal komme noe ut av dette, må du nok løfte det et hakk høyere. Bruk kjedsomheten, la det gå sport i det :-)

Gjest Jacoba
Skrevet

Herregud for et teit svar.

Cathlin ber jo selv om en utdyping.

Skrevet

Hadde det vært meg, ville jeg kjørt det høyere, men sendt en kopi av brevet til det aktuelle apoteket. Slik jeg forstår deg, gjorde du et forsøk på å diskutere med apotekeren, og i mine øyne har du da prøvd deg på lavest mulige nivå.

Hvis det skal komme noe ut av dette, må du nok løfte det et hakk høyere. Bruk kjedsomheten, la det gå sport i det :-)

har sendt en mail til apoteket.

Gjest Nerda
Skrevet

Ja, send en klage på den tullingen!!

For å si det rett ut: Faen for en dust! Det er ikke hans sak, iom at det ikke er han som skal avgjøre hvor vidt du får refusjon eller ei. Eller i det hele tatt være frekk.

Skrevet

Ja, send en klage på den tullingen!!

For å si det rett ut: Faen for en dust! Det er ikke hans sak, iom at det ikke er han som skal avgjøre hvor vidt du får refusjon eller ei. Eller i det hele tatt være frekk.

Jeg sendte dem en mail for to dager siden, men har ikke fått noe svar fra det jævla apoteket. Da sender jeg det til hvem var det? Fylkeslegen eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...