Gjest millasivilla Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Har ei ung jente i familien som er så interessert i babyer. Hun leser alt hun kommer over, kjøper babymat og det siste hun har mast seg til, er ei pakke bleier. Er ikke dette litt i overkant? 0 Siter
Sør Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 1) Hvor ung er "ung"? 2) Dersom tenåring, kan hun være gravid? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest millasivilla Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 1) Hvor ung er "ung"? 2) Dersom tenåring, kan hun være gravid? Med vennlig hilsen Nix! Ikke gravid. Hun fordyper seg bare i div sære temaer og nå er det babyer som gjelder. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Dette er helt klart i overkant. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Hei! Ja før jeg fikk barn hadde jeg lest alle bøkene på biblioteket om babystell, klær og oppdragelse. Ikke før jeg ble gravid jeg startet på dette, men det ble rene vitenskapen sa min mann. Nå har jeg asperger syndrom, men ting jeg går opp i blir altomfattende i den perioden jeg leser om det. Da jeg var 11 år ville jeg ha hest, jeg ikke bare leste om hester, men jeg hadde bøtter og vaskeutstyr stående klare, at jeg bare red en gang i uken spilte ingen rolle jeg hadde begynt å samle utstyr. Da jeg var til tannlegen og fikk tips til tannbørster og tanntråd og skyllemiddel ble alt av tannbørster skiftet ut og alle måtte pusse tennene oftere, bruke tanntråd svært nøye og med tanntrådholdere og tungeskrapere og jeg gikk da helt opp i tannbørster og tanntråd og munnhygiene noe som for andre blir komisk, men så glemmer jeg det etter en stund. Min mann sier at så lenge det ikke koster en formue er det like greit å late som om han er helt med på det. Men inni seg smiler han av det, men denne ekstreme opptattheten av tingene trengte han en forklaring på så for han var det en befrielse at jeg fikk diagnosen asperger syndrom. Rart det var en befrielse for han også, for det var jo det for meg også, men av en annen grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.