Gondor Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Jeg var hos psykologen i dag og jeg kom innpå det at jeg føler skam og sorg over alt som har gått galt i livet mitt. Han sa at jeg måtte tørre å se på det, ikke skyve det unna. Han foreslo at vi skulle ha det som tema nå fremover. En annen psykolog sa til meg at det er viktig å ha aksept innover, men fokus utover. Med det mente han at det er viktig å være ærlig på hva som skjer inni en, men at fokuset skal være ut i verden. Så tenkte jeg: er det mulig å kombinere disse to? Jeg mener ja. Man kan være åpen ovenfor seg selv. Tørre å dykke i dypet selv om det er smertefullt og allikevel være konsentrert om livet her og nå. Jeg synes begge disse psykologene er kloke. Bare noen tanker på tampen av dagen. 0 Siter
100%ull Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 . Takk for at du ville dele disse ordene med oss her inne,Gondor...=) Det var mye visdom i dette, syns jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.