Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos psykologen i dag og jeg kom innpå det at jeg føler skam og sorg over alt som har gått galt i livet mitt. Han sa at jeg måtte tørre å se på det, ikke skyve det unna. Han foreslo at vi skulle ha det som tema nå fremover. En annen psykolog sa til meg at det er viktig å ha aksept innover, men fokus utover. Med det mente han at det er viktig å være ærlig på hva som skjer inni en, men at fokuset skal være ut i verden.

Så tenkte jeg: er det mulig å kombinere disse to? Jeg mener ja. Man kan være åpen ovenfor seg selv. Tørre å dykke i dypet selv om det er smertefullt og allikevel være konsentrert om livet her og nå.

Jeg synes begge disse psykologene er kloke.

Bare noen tanker på tampen av dagen.

Skrevet

.

Takk for at du ville dele disse ordene med oss her inne,Gondor...=)

Det var mye visdom i dette, syns jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...