Gå til innhold

body dysmorphic disorder

Anbefalte innlegg

Gjest mmmmmeg
Skrevet

Hei jeg har hatt body dysmorphic disorder fra tennårene av og

symptomene sliter meg helt ut. Sommeren er her og det forventes at jeg skal være med på aktiviteter ute. Men jeg tror

ikke jeg greier dette denne sommeren. Jeg sjekker kroppen min

fra morgen til kveld... greier ikke slutte. Har problemer med å

se på tv og lesebøker når jeg er hjemme. Jeg kan gå en hel dag i byen bare for å se meg i alle speiliene i prøverom i butikkene.

Bare for å sjekke hvordan jeg ser ut i forskjellige typer lys og speil. Lurer på hvordan jeg egnetlig ser ut for andre. Stoler ikke helt på mine egne øyne heller.......jeg vet at jeg ikke er pen. Men vet jo også at andre lever sine sosiale liv selv om de har store skavanker. Her om dagen sjekket jeg en føflekk, - noe jeg brukte en hel dag på. Jeg orker ikke ha det sånn mer,

men jeg er jo allerede medisinert mot spykose, så tror ikke jeg orker mer medisiner pga bivirkninger. Noen som har erfaringer

med denne lidelsen?.... kjenner ofte et behov for å være sosial og være sammen med andre mennesker, men det går ikke slik det er nå. Føler jeg trenger et sted å trene meg selv på å være den personen jeg kanskje egentlig ønsker å være men som jeg ikke takler fordi alle følelsene og tankene mine sier at jeg er så stygg at jeg ikke kan være sammen normale folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...