Gå til innhold

dissosiasjon

Gjest ingen forstår meg

Anbefalte innlegg

Gjest ingen forstår meg
Skrevet

På modum sa de at jeg drev med dissosiasjon, jeg vet ikke. De mente jeg tolket dissosiasjon som åndelige opplevelser, vet ikke. Noen ganger forsvant jeg inn i meg selv, de sa "hvor er du"?

Jeg forstod ikke hva det mente, vet ikke hvor jeg var heller. Hvis jeg holder på med dette "dissosiasjon". Hva gjør jeg for å bli kvitt det?

Skrevet

Går du til behandling nå? I så fall ville jeg tatt opp dette med vedkommende.

Gjest ingen forstår meg
Skrevet

Går du til behandling nå? I så fall ville jeg tatt opp dette med vedkommende.

Problemet er at ingen forstår meg, og ingen gjør det de skal heller. Er klar i hodet i dag, har lest om ting. Ser det står om hvordan fokl skal behandles, folk med slik og slik diagnose. Men ingen følger det, klarer ikke ta det de sier på alvor for de kan jo ingenting om det.

Skrevet

Problemet er at ingen forstår meg, og ingen gjør det de skal heller. Er klar i hodet i dag, har lest om ting. Ser det står om hvordan fokl skal behandles, folk med slik og slik diagnose. Men ingen følger det, klarer ikke ta det de sier på alvor for de kan jo ingenting om det.

Da syns jeg du skulle fortelle det til dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...