Gondor Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Mulig dette har vært spurt om før: når psykiateren min skriver ut resepter på mine meds, skriver han ingenting om at det må være originalversjonen. Kan jeg komme i en kontrovers med apoteket hvis de insisterer på et kopiprodukt? Jeg vil for alt i verden ikke ha noe annet en det jeg står på nå. 0 Siter
Sør Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Da må psykiater enten skrive på resepten at det skal være et bestemt produkt, eller så må du betale mellomlegget. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Jimba Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Ha de kan nekte deg å skrive ut orginalmedisinen, dette fordi de vil spare penger på statens vegner. 0 Siter
Gondor Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Skrevet 11. mai 2011 Da må psykiater enten skrive på resepten at det skal være et bestemt produkt, eller så må du betale mellomlegget. Med vennlig hilsen Ja da betaler jeg mellomlegget. Utsugere! 0 Siter
Gondor Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Skrevet 11. mai 2011 Ha de kan nekte deg å skrive ut orginalmedisinen, dette fordi de vil spare penger på statens vegner. Så artig. Hittil har det ikke skjedd. Jeg får krysse fingrene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Du bør absolutt be legen ordne dette. Du kommer ingen vei med apoteket. De vil alltid prakke på deg den kopien som de har størst fortjeneste på. 0 Siter
Gondor Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Skrevet 11. mai 2011 Du bør absolutt be legen ordne dette. Du kommer ingen vei med apoteket. De vil alltid prakke på deg den kopien som de har størst fortjeneste på. Så får jeg gjøre det neste gang jeg er hos ham. Svarte svingende, for et system! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.