lealaus Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeppjepp. Da har jeg skrevet ferdig min søknad om dispensasjon fra førerkortforskriftens helsekrav. I morgen går den i posten sammen med diverse vedlegg. Jeg har en såpass oppegående og korrekt lege at jeg visste at det ville komme. Men kjenner meg litt spent - skal innrømme det. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 TviTvi ) Det går helt sikkert bra :-) Husker det der - bortsett fra at jeg ikke var forberedt på at det ville komme da... Går ikke lange tida før du har bekreftelsen/innvilgelsen i posten ))) 0 Siter
lealaus Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Skrevet 11. mai 2011 TviTvi ) Det går helt sikkert bra :-) Husker det der - bortsett fra at jeg ikke var forberedt på at det ville komme da... Går ikke lange tida før du har bekreftelsen/innvilgelsen i posten ))) Takk takk - må innrømme det var godt å få et tvi tvi og oppmuntrende ord :-) 0 Siter
lealaus Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Skrevet 11. mai 2011 Tvi tvi. Jeg krysser fingrene for deg. :-) Tusen takk :-) 0 Siter
Gjest sivera Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Krysser fingrer og tær jeg også. Dette går helt sikkert bra :-) 0 Siter
lealaus Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Skrevet 12. mai 2011 Krysser fingrer og tær jeg også. Dette går helt sikkert bra :-) Takk takk :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Hva lider du av da siden du må gjøre dette? Min mann lider ikke av noen men han rygger ustanselig på ting! Vi har en ny landcruiser og vi må ha den på verksted, i går rygget han på en stein! Igjen! På verkstedet trodde de det var jeg, men da sa jeg jo at det er min mann som gjør dette. Jeg blir ikke irritert på han, men jeg tenker jo mitt, og han vil ikke øve seg på å rygge heller. Når vi kommer til en liten luke, må vi bytte plass og jeg kjører inn, kjøre med tilhenger kan han heller ikke, han ville ikke en gang kjøre ned til statoil med den forrige, jeg syns det er merkelig. Lurer på om han mangler romfølelse eller noe, men han har som sagt ingen diagnose, men er farlig når han rygger, samt tar gjerne siden på bilen også. Kjørte i 1 stor søppelkasse av plast, men likevel ble det ripe i siden. Derfor holder jeg meg for ørene hvis det blir trangt når min mann kjører et sted, selv om han syns dette er å overdrive, men jeg er jo redd for en skarp lyd. 0 Siter
lealaus Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Skrevet 12. mai 2011 Hei! Hva lider du av da siden du må gjøre dette? Min mann lider ikke av noen men han rygger ustanselig på ting! Vi har en ny landcruiser og vi må ha den på verksted, i går rygget han på en stein! Igjen! På verkstedet trodde de det var jeg, men da sa jeg jo at det er min mann som gjør dette. Jeg blir ikke irritert på han, men jeg tenker jo mitt, og han vil ikke øve seg på å rygge heller. Når vi kommer til en liten luke, må vi bytte plass og jeg kjører inn, kjøre med tilhenger kan han heller ikke, han ville ikke en gang kjøre ned til statoil med den forrige, jeg syns det er merkelig. Lurer på om han mangler romfølelse eller noe, men han har som sagt ingen diagnose, men er farlig når han rygger, samt tar gjerne siden på bilen også. Kjørte i 1 stor søppelkasse av plast, men likevel ble det ripe i siden. Derfor holder jeg meg for ørene hvis det blir trangt når min mann kjører et sted, selv om han syns dette er å overdrive, men jeg er jo redd for en skarp lyd. Jeg har bipolar lidelse, som visstnok betegnes som en alvorlig lidelse. Skal jeg være selvrettferdig, synes jeg jo det er urettferdig at alle udiagnistiserte skal få kjøre rundt akkurat som de vil. Samtidig er jeg for en bevisstgjøring og til dels innskrenking. Det er ingen menneskerett å kjøre bil - å kunne bevege seg trygt i trafikken, synes jeg derimot er viktigere. Jeg anser meg selv som en ansvarlig sjåfør og håper jo at dispensasjonen blir innvilget. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har bipolar lidelse, som visstnok betegnes som en alvorlig lidelse. Skal jeg være selvrettferdig, synes jeg jo det er urettferdig at alle udiagnistiserte skal få kjøre rundt akkurat som de vil. Samtidig er jeg for en bevisstgjøring og til dels innskrenking. Det er ingen menneskerett å kjøre bil - å kunne bevege seg trygt i trafikken, synes jeg derimot er viktigere. Jeg anser meg selv som en ansvarlig sjåfør og håper jo at dispensasjonen blir innvilget. Hei! Å ja, jeg hadde en fetter med det samme han ble drept. Levde et risikabelt liv, gjorde mye rart som var farlig. Men han kjørte bil. Jeg må ikke inn til noen vurdering jeg. Hadde jeg måttet det hadde det nok gått bra. Håper det går bra for deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.